Nagy újdonság a Citroën történetében az első elektromos kompakt modell, ami az új C4-ből készült. De milyen a hagyományos benzines mellett az újdonság?
Jubileumhoz ért a Dacia, már több mint 15 éve született újjá a márka, ezt speciális szériák is ünneplik. A már több mint 3 éve velünk lévő második Duster is kapott ilyet.
Klasszikus szívómotorral próbáltuk a Hyundai i20-ast. Bizony, manapság már klasszikusnak kell neveznem a jó öreg szívó, benzinmotorokat, amelyek mindenféle hibridizáció nélkül is hűen szolgálnak.
Kevéssé érthetjük európai igényekkel, hogy mit jelent a világ nagy részének a Land Cruiser. Sokan itt csak egy SUV-nak nézik, annál pedig sokkal több van benne, de annak is kiváló lehet.
Tartós tesztautóink közül a Captur kétszer annyit ment már, mint a Megane. A Renault crossovere továbbra is nagyon csinos, de mit kap a csinos csomagolásban, aki használja?
Magasra helyezik a lécet a német prémiumgyártók, a dél-koreai márkák viszont olyan szinten törnek előre, hogy már őket is ostromolják. Az új Hyundai Santa Fe luxusautó lett.
Rég éreztem magam ennyire jól egy kétliteres benzinmotorral felszerelt autóban. Az Arteon alkotóelemei tökéletes harmóniában egyesültek. Na jó, csak majdnem tökéletesben.
Német rendszámmal, de itthon tesztelhettük az első teljesen PSA alapú Opelt, az új Mokkát, ráadásul rögtön elektromosként. A Mokka-e érdekes és ígéretes, téli hatótávja azonban csalódást hozott.
Közel 5 méter hosszú, hétüléses, 8,3 másodperc alatt ér 100 km/órára, fogyasztása viszont 7 liter alatt tartható, és persze tud elektromosan is mozogni - ez a Toyota Highlander Hybrid.
Vannak helyzetek, amikor nehéz elfogadni a sírást a nagy motor után. Bitang jó autó a 4-es hathengeres motorral, a négyhengereshez meg egy kicsit meg kell tanulni vezetni.