Él és virul a Subaru, még akkor is, ha itthon nem tömegtermék. Az XV helyére lépő Crosstrek is hordoz magában némi amerikai hangulatot a japán eredet ellenére, de szerintem pont ettől olyan izgalmas. Ráadásul 8 év garanciát adnak rá!
Kipróbáltuk a Citroën legfrissebb nagycsaládos tolóajtósát, amelyen már az új embléma és az új formanyelv is megjelent. De vajon tud még újat mutatni? Kell neki egyáltalán? Vagy épp a gyökerekhez való visszatérés az igazi aduásza? Íme a válaszok!
Frissült a Volkswagen első "igazi" villanyautója, ám a gyerekbetegségeit már út közben levetette. Persze, értem én, hogy könnyebb köpködni rá és beállni a sorba, valójában viszont egyedül a hírneve és az ára miatt van mit bizonyítania.
Mire a harmadik generációhoz ért, addigra a Kuga már megszerezte a piacon az elismerést. A SUV-mánia kellős közepén, szép eladási számokat produkálva a Ford sem kockáztatott, ezért lett egy kissé kommersz a 3. felvonás formája. De ez most megváltozott!
A DS 7 bizonyos némiképp egyszerűsödött a ráncfelvarrással, de ebből messze nem következik, hogy rosszabb is lenne. Megnéztük, mit tud az erősebb, 360 lóerős hajtáslánccal a frissített francia prémium!
Bestsellernek szánja a Volkswagen, a kérdés csak az, hogy valóban tudja-e, amiért az elődöt szerették a vásárlói? A 150 lóerős, 2,0 literes dízelmotorral próbáltuk ki, hogy megtudjuk a választ!
Életszagú felszereltséggel és motorral járt nálunk a csehek legkisebb crossovere, abból is a nemrég bemutatott, frissítés utáni verzió. Íme a tapasztalatok!
Már itthon is megvásárolható a BYD luxuslimuzinja, amiről nem véletlenül ugrik be sokaknak a Porsche Taycan. A formai hasonlóság tagadhatatlan, de tényleg versenytársa lehet a prémiummárkák termékeinek a Seal? Erre kerestük a választ.
Eddig is kiváló autó volt a magasan extrázott Scala, éppen ezért a változások sem túl komolyak, legalábbis első ránézésre. Mutatjuk, miben különbözik az elődjétől, illetve azt is, hogy milyen a csúcsmotorral a céges flották egyik leggyakoribb modellje.