Idén megérkezett az "öntöltő" hibrid hajtáslánc a Ford Kuga kínálatába is. Megnéztük, mit tud, ha mellé állítjuk a kategória etalonjának számító Toyota RAV4 Hybridet.
Már nem mai modell a Tipo, frissítésével viszont újabb változatok is érkeztek a kínálatba. Ezek közül most a körbeműanyagozott Cross kivitelt próbáltuk ki, ami narancssárga színben igen mutatós. Vajon felérhet a külleméhez a kis háromhengeressel?
Kicsit mintha meglapulnának a dízelek mostanság, amikor állambácsi bőkezűen önti a pénzt villanyautó-támogatásra. Pedig a 3008-as is remek utazóautó a kétliteres dízelmotorral. Kár, hogy nincs ilyen az árlistán.
Több mint másfél évtizede írja a Renault a Dacia újkori történetét, az első Loganból mára teljesen vállalható családi és céges limuzin lett, pedig már csak egyféle kivitelben rendelhető.
Bár több mint egy éve piacon van már a Ford Puma, van még benne újdonság, például az aszkéta dízelmotor és az ST Line X Vignale csúcsfelszereltség. Ezúttal így tettük próbára, alaposan.
Kicsivel 15 ezer kilométer alatt maradt a tartós tesztre kapott Captur számlálója. Ebből 10 ezer kilométert nálunk szedett össze, miközben vitathatatlanul nagy kedvenc lett.
Az X-Trail még mindig remek, de inkább a nagycsaládosoknak érheti meg, hétszemélyesként. Beltere egy nagyon érdekes kompozíció: mintha a múltból érkezett volna, de a jó értelemben, a motorja viszont egy olyan jövőből való, ahová nem szeretnék tartani.
Tökéletes lenyomata korunknak a CUPRA Leon plug-in hybrid. Akarjuk az erőt, pontosabban annak látszatát, de nem akarunk feleslegesen szennyezni. A kompromisszum viszont kissé sótlan.
A Mazda MX-5 nem egy autó, sokkal inkább egy játék, nagyra nőtt gyerekeknek. Nem veszélyes, mert nem elég erős hozzá, de van annyira szórakoztató, hogy ne is akarj erősebbet. A 100. születésnapi, fehér-bordó változat ráadásul igen elegánsra is sikerült.
Idén a Toyota Yaris lett az Év Autója, így jogosan merülhet fel a kérdés, hogy akkor a GR Yaris az év sportautója? Az évnek ezen a pontján azt kell mondanom: igen.