Kellemes meglepetés az új Fiat 500e. Habár az elődje is népszerű és továbbra is megvásárolható, az új generáció nagyobb, stílusosabb, szerethetőbb és kizárólag villanyhajtású.
Ami az Audinál az A6 allroad, a Volvónál az XC70, az a Subarunál az Outback. Mindegyiküknél előbb született, ma pedig már hatodik generációjánál tart. Kipróbáltuk az újdonságot!
Ha kicsit kakukktojásnak érzed a Stingert a Kia kínálatában, akkor nem benned van a hiba. Az európai paletta színjózan tagjai között igazi unikum ez a sportlimuzin.
Ami csak pénzbe kerülhet a Vitarán, az ebben benne van: az összkerékhajtástól az automata váltón át a feláras kütyükig minden. Vajon sikerült annyira feldobniuk az extráknak a 6 éves modellt, hogy megérje a kedvezménnyel is 8,45 milliós vételárát?
Ami a Mininél a JCW, az a 2-es Gran Coupé kínálatában az M235i: 306 lóerőt préseltek ki a 2,0 literes turbómotorból, ráadásul a fogyasztása is - lehet - egészen baráti.
Nem próbáltam más hajtáslánccal a Mokkát, de talán nem is kell, az elektromos változatot valószínűleg nehéz lenne felülmúlnia a benzinesnek élmény terén. Kérdés, hogy neked személy szerint mennyi kompromisszumot jelent az átállás a villanyra.
A Peugeot 5008 hétüléses, korrektek a szükségülései, remek a térkihasználása, marad valamennyi csomagtartója 7 személy mellett is, és alig magasabb egy átlagos autónál. Ezek szerint az egyterű franciául "Családi SUV".
Rengeteg olyan autó jár az utakon, ami műszakilag csak simán oké. Teljesen rendben vannak, nem rosszak, de nem is kiemelkedőek. Ez a Jeep is ilyen lenne, csak közben olyan menő, hogy az valami hihetetlen. Ez adja a varázsát, ettől válik igazán jóvá.
Nehéz eldönteni, hogy ez most egy kupésított Captur, netán egy emelt Megane GranCoupé. Hívjuk csak a Renault X6-osának, azzal fogja megérteni a legtöbb ember, hogy mi is ez. A Renault Arkana dögös lett.