A koreaiak a legmodernebb technikát vették elő ahhoz, hogy legyártsanak egy régimódian őszinte motort, ami az autózás fénykorára emlékeztet, főleg kézi váltóval. Ezt most egy tökéletes méretű kombiban próbálhattuk ki.
A már mindenképp elektromos Fiat 500e leginkább egyedi kivitele a 3+1, abból is a La Prima verzió a csúcs - így járt nálunk az olaszok még mindig cuki csöppsége.
A kompaktok között még mindig a Kia Ceed az egyik legjobb választás, bár tény, hogy a sportos, GT Line változatnak már elszalad az ára. De a lényeg amúgy is az 1,5 literes motor, ami a kisebb felszereltségekhez is rendelhető.
Nem teketóriázott sokat a Renault. Szabadidő-autóból elég széles a kínálatuk, de látták, hogy a vásárlók megőrülnek a kupésított SUV-okért, így hát előrukkoltak az Arkanával, ami hiába tagadnánk, erősen emlékeztet az X6-os BMW-re. Lehet, hogy szándékosan?
Akár 426 kilométer hatótáv - hirdeti oldalán a legkisebb mai elektromos Mercedes-Benz, ami természetesen egy SUV, a GLA alapjaira épülve. Vajon mit tud a gyakorlatban?
Az Arteon ebben a formában tucatnyi kérdést vet fel, pedig valószínűleg így lesz a legnépszerűbb: a hatalmas csomagtér, a sportos látszat és a kisfogyasztású "traktormotor" ügyes kombinációja ez a gép. Ráadásul ahhoz képest, amit ad, nem is olyan drága.
A már hazánkban is kapható üzemanyagcellás autó más fajta kompromisszumot igényel, mint egy elektromos. Kipróbáltuk a luxusautónak is beillő, vizet termelő Toyota Mirait.