Hatalmas siker az új Tucson a Hyundainál, egy kis túlzással sorban állnak érte a vásárlók, szóval nem csoda, hogy az alsóbb kategóriában is piacra dobott egy crossovert a márka.
A hétüléses autók rákfenéje a legtöbb esetben, hogy ha valóban heten használjuk, akkor a csomagtér eltűnik. Erre már korábban is megoldást adott a Volkswagen Caddy Maxi, az új generáció komoly fejlődés a korábbihoz mérten.
Új alapmotort kapott a Toyota Corolla. Az 1,5-ös háromhengeres kézi váltóval jó vétel - így tud ugyanis kellő árelőnyt adni a hibridhez mérten. Aszkéta fogyasztásával ugyanakkor ez is meglepetést okoz.
Mindjárt az elején le kell szögezni, hogy nem teljesen igazságos az összevetés, mert a Mercedes friss generációval érkezett a piacra, a Lexusnál pedig már évek óta fut az aktuális LS. De azért nem előre eldöntött a meccs.
Kávéról nevezték el az Opel crossoverét, a háromhengeres motorok gúnyneve pedig kávédaráló. Kell ennél jobb párosítás? Na, de nehogy azt gondoljátok, hogy gúnyolódok! Kedvelhető autó a Mokka GS Line.
Kétliteres, de közel sem kóla, a CLA AMG kupékombiként is V6-ot eszik reggelire. Mindemellett a külsejéről is süt, hogy akkora rajta a turbó, mint a fejem. Az ülésbe nyom a rajtnál összkerékkel, de drift módja is van, ha inkább kilinccsel előre szereted.
Ha csak egy szobor lenne, nem tudnám levenni rólam a szemeimet, de szerencsére az LC 500 kabrió, avagy hivatalos nevén a Convertible gurulni is tud. V8-assal az orrában!
Még autós újságíróként is furcsán cseng az "elektromos buszlimuzin" elnevezés, annyi kérdést vet fel. Szerencsére az EQV mindet megválaszolja: egyszerre kényelmes, tágas, praktikus, környezetbarát és a maga módján még menő is, mégsem lesz bestseller.