Két hasonló méretű kishaszonjármű járt nálunk egyszerre, és az egyikük jóval drágább az árcédulája szerint. Vajon megéri a felárat? Na, és melyikük lehet az?
Hatótáv, töltési lehetőségek, környezetvédelem, mindig csak erről van szó, akár a villanyautós vitákat, akár az elektromos autók tesztjeit figyelem. Szerencsére ez a Kia emlékeztet mindenkit: sokkal fontosabb kérdés, hogy maga az autó milyen.
Nem mai "csirke" a Lexus LS aktuális generációja ,de a ráncfelvarrás után még mindig kategóriája egyik legjobbja. Bár tény, hogy már kevesen vannak jelen a sofőrös limuzinok világában.
A maga műfajában minden motoropciója kiváló a CLA kupékombinak, nem kivétel ez alól a konnektoros változat sem. Értelmes mennyiségű erőt és elegáns stílust kínál a takarékosság és a cégautós kedvezmények mellé, mindezt gyakorlatilag kompromisszum nélkül.
Az E-Tech nem erős, nem gyors, ötajtósként nem is igazán tágas, mégis jó. Alapfelszereltséggel is kényelmes, praktikus, és nagyon könnyű vele együtt élni a mindennapokban. Arról nem is beszélve, hogy az egyik legkreatívabb formatervű kompakt a piacon.
Egy alsóbb kategóriás, de rogyásig extrázott autó mindig nehéz eset, ez a frissített Kia Stonic csúcsváltozata esetében sincs másként. Az egyetlen probléma az, hogy erről a kocsiról, ha levesszük az extrákat, akkor sem jön ki a matek. Vagy mégis?
Az autóipar egyik csúcsának tartják a mindenkori S-osztályokat. Amikor a Mercedes megjelenik az épp aktuális generációval, akkor általában mindent belepakolnak az S-osztályba, amit akkor ép az autóipar tud.