Korábban még előszériás példányával próbáltuk a piac legolcsóbb villanyautójának számító Dacia Springet, most viszont már érkeznek a szériagyártású példányok. Mi is elkértünk egyet egy újabb tesztre.
Ha sokat mennél, hátul is jól jön a hely, de nincs szükséged egy kombira, akkor igazán jó ajánlat lehet egy "nagykupé" Megane. Kéziváltós dízellel a csúcsra extrázva sem éri el ugyanis a 10 milliót, miközben tényleg kényelmes, és mindent tud, amit kell.
Ne tévesszen meg senkit a látvány, ez a visszafogott küllemű megemelt Volvo maga a villamos veszedelem, ha úgy szeretnénk használni. De egyáltalán hogyan és mire lehet? Hol vannak a határai? Alaposan kifaggattuk, hogy megtudjuk a válaszait.
Talán nem is az a kérdés, hogy egy sportautóvá varázsolt SUV-nak van-e még helye a piacon. Inkább az, hogy a Hyundai saját palettáján nem okoz-e kannibalizmust.
Telitalálat az új Renault modellek dizájnja, főleg magasabb felszereltségi szinteken. Ilyen ez a fekete Clio is, ráadásul a rengeteg extra mellé gyári gázszettet is kapott.
Korábban XLV néven futott a Tivoli nyújtott változata, most már Tivoli Grand. Kínálata azonban dízelt már nem kínál, csakis turbós benzinest, akár automata váltóval. Utóbbival próbáltuk.
Idén új generációjába lépett a Skoda Fabia, így aztán a vele azonos platformra épülő Volkswagen Polo is kapott egy frissítést. Nem kérdés, hogy minden eddiginél komolyabb.
Közös körre mentünk a Ford Mustang Mach-E, a Hyundai Ioniq 5 és a Skoda Enyaq iV trióval, az idén érkezett elektromos SUV-k azonos körülmények között bizonyíthattak.
Hibridesedik a világ, a dízelekre pedig sokan csúnyán néznek, én mégis dízelt kerestem ahhoz, hogy egy hét alatt több mint 3000 kilométert menjek vele. A Kia Ceed egyszerre lehet hibrid és dízel. Elárulom, milyen volt hosszú távon.