A Megane paletta legolcsóbb változatát faggattuk egy hétig, ráadásul rögtön egy magasabb felszereltségű dízel után, hogy meglegyen a kontraszt. Mutatjuk, milyen a Renault jelenlegi egyetlen "klasszikus" szedánja a háromhengeres alapmotorral párosítva.
Új arcot öltött, a legszerényebb fogyasztást pedig továbbra is konnektoros hibrid kombijával hozza a Kia Ceed. Zord, téli körülmények között vallattuk.
A Suzuki és a Toyota egyértelműen SUV-nak mondja és öltözteti a saját újdonságát, a SEAT pedig a frissített Arona crossoverrel indul ellenük. Vajon melyikük a legjobb? Pontosabban melyikük miben a legjobb?
A Skoda Enyaq sokarcúságát jelzi, hogy lehet családi és prémium, vagy épp sportos is, még akár azonos hajtáslánccal is. Ezúttal Sportline csomagjával bizonyított az Év Autója díj esélyese.
A Suzuki Across tényleg mindent tud, csak épp nem olcsó, legalábbis a vételárával. Üzemköltségével viszont mindenképpen az, miközben egy szép nagy, kényelmes, összkerékhajtású SUV.
Még mindig menő, jó kiállású és feszes kisautó az Ibiza, főleg FR csomaggal: a frissítéssel a fontos dolgok tehát nem változtak. A legszembetűnőbb újdonsága az átrajzolt, puhább műszerfal, ami még vagányabbá és modernebbé varázsolja a kis SEAT belterét.
Ne a külsején keresd a furcsaságot, ugyanis az a lemezek alatt található. Méghozzá a plug-in hybrid hajtáslánc, amelyben a benzinmotor-villanymotor páros nem a megszokott módon forgatja az autó kerekeit.
Összkerékhajtású hibridként próbáltuk a megemelt, vagány műanyagdíszekkel körberakott Toyota Yarist, hogy kiderüljön, hol a helye a crossoverek egyre bővülő kínálatában.