Ráncfelvarrásra küldték az X4-est, annak ellenére, hogy még egyáltalán nem kezdett öregedni a formája. Most megpróbálom kihámozni a változásokat a légbeömlők és légterelők között. Széles vigyorral az arcomon, mert 510 lóerőnek ez mindig mellékhatása.
Két hét és közel 1700 kilométer az aktuális, szigorúan téli teszt távja, a Mach-E kitapasztalására így bőven volt mód. A konklúzió egyértelmű: a Mustangot akkor is tudni kell megülni, ha az egy Mach-E.
Friss és üde "játékosként" érkezett a B-szegmens kis crossoverei közé a Toyota Yaris Cross. Több kihívója is akad, most a ráncfelvarrása után szemből üde, de érezhetően koros Opel Crossland izgalmasan felextrázott változatát tettük mellé.
Igaz ugyan, hogy a CLS az E-osztály platformjára épül, érzésre mégis a csúcs felé közelít. A 400 d modell pedig ismét meggyőz a dízelek létjogosultságáról.
A Renault legnagyobb szabadidő-autója a Koleos. Méretei és ára ellenére régimódibbnak hat belülről, mint a kisebb rokonai, de igazából mindent tud, amit kell. Dízelmotorral és CVT váltóval faggattuk hetekig, mutatjuk mire képes.
Mit tud a Yaris Cross kizárólag belsőégésű motorral? Mennyivel olcsóbb? Kinek ajánlható így? Van-e olyan vevőkör, akinek jobban bejöhet a "régimódi" változat? Egy hétig vallott nálunk, mutatjuk mit árult el ez a szívómotoros crossover.
Megnyugtató középszerűség. Elsőre ez egy kicsit lesajnálóan hangozhat, pedig nagyon is jó érzés, amikor mindenféle csicsa nélkül szolgál egy hűséges gép. A Crossland pont ilyen. Semmi kiemelkedőt nem nyújt, mégis kedvelhető.
Hiába a csilli-villi, full felszerelt tesztautók, mindig az az érdekesebb, hogy mit tud az a verzió, amit a legtöbben fognak venni, az S-Cross most pont ilyen kivitellel vallhatott.
Vajon megfér a kupés forma és a kényelem egymás mellett? A BMW 4-es Gran Coupé szerencsére nem fél vegyíteni a limuzinságot a meredeken ereszkedő tetővonallal.