Autóként, villanyautóként sem rossz a Fiat 500e, de mindenképp ott van hozzá a modell hatalmas története is, ehhez tett még néhány különlegességet a RED limitált széria és a RED szervezet küldetése.
Frissült az ezerarcú Kia Ceed, ami annyiféle különböző autó lehet, hogy már összeszámolni is nehéz. Egy jól felszerelt T-GDI járt nálunk, hogy bizonyítsa: ötajtós, automataváltós, lágyhibrid benzinesként is ugyanolyan kiváló, mint bárhogy máshogy.
Tagadhatatlan, hogy külön-külön vizsgálva minden részlete remek az új, konnektoros hibrid Touareg R-nek, ám még valami közös, akárhová nézel: minden túl van tolva egy kicsit, mintha direkt a külvilágnak szólna a sok hűhó. Vajon véletlen lenne?
A gyári terminológia szerint a hibrid opció nélküli, hétüléses 5008 is ugyanúgy SUV, mint a 3008, zöld rendszámmal viszont mindenképp a kistesó a legnagyobb oroszlános szabadidő-autó. A 225 lóerőhöz kérhető legalacsonyabb felszereltséggel próbáltuk.
Többször is elmeséltük már, hogy a Volkswagen Arteon neve a művészet - angol art - szóból ered, illetve azt is, hogy formaterve valóban olyan, mint egy műalkotás. A Shooting Brake, a komoly R változatban pedig már magasművészet!
A Hyundai már jó ideje elindult a villanyautók útján, első dedikált villanyautójuk azonban tavalyig váratott magára, az Ioniq 5 tokostul rúgta be az ajtót.
Nullkilométeresen vehettük át és csaknem két hétig tesztelhettük a legújabb magyar autót, az esztergomi gyártású Suzuki S-Cross majdnem csúcsverzióját.