Sokan kérdőjelezik meg a dízel sportmodelleket, ez a BMW ráadásul még kombi is. A szép az egészben, hogy a teljesítmény, a praktikum és a fogyasztás terén is csak a pozitívumokat hozta, a kompromisszumokat pedig hírből sem ismeri.
999 köbcenti, 3 henger és gyári LPG rendszer: vajon így is tudja a Duster, amiért már 10 éve imádja a közönsége? Benzinnel és gázzal is vallattuk, a könnyű tereptől egészen az autópályáig, hogy biztosan ne maradjanak titkai!
Egyértelműen a piac legolcsóbb platós teherautójaként debütált hazánkban a Piaggio Porter NP6, ráadásul igen széles kínálattal kapható. Billenőplatóval és közepes hosszúsággal próbáltuk.
Ez a BMW már nem az a BMW. Nem az, amit az adrenalintól feltüzelt benzinvérűek fognak vásárolni, de ettől még nem szabad legyintve hátat fordítani neki. Új közönséget szólít meg az iX.
A Mercedes Citan egy érdekes teremtmény, ha tudod, hogy honnan jön. Mert anélkül csak egy tényleg kiemelkedő kis dobozost látsz, ez a kategória egyik, ha nem a legjobb modellje. De vajon mindezt a Renault alapoknak, vagy a Merci finomságoknak köszönheti?
Hibrid hajtáslánccal és a Jimny benzinesével bővült a Suzuki Vitara kínálata, nem a terepképességek fokozásáért, hanem a fogyasztás és az emisszió csökkentéséért. Vajon sikerült?
Steril, kemény és nehéz az X3 a 286 lovas dízellel, ráadásul a tesztautót extrákkal is rendesen megpakolták. Így tényleg remek összképet ad, de biztosan olyan tökéletes, mint amilyennek mutatja magát? Egy teljes hétig vallattuk, mutatjuk, mit tud!
Töretlen a Dacia Duster népszerűsége, tavaly ráadásul meg is újult a típus. A dízel-összkerekes hajtáslánc a létező legdrágább, de egyáltalán nem értelmetlen konfiguráció.
Laza stílus, személyautós vonások, hatalmas tetőablak és még nagyobb hifi, na meg igény szerint fűthető és kivehető hátsó ülések: ha ezt nem bulijáratnak tervezte a Volkswagen, akkor nem tudom, hogy minek. Mutatjuk, hogy teljesített nálunk az új Multivan!