Széles kínálattal, komoly méretekkel és bőven elegendő hatótávval érkezett a Kia első dedikált villanyautója, az EV6, ami az idei Év Autója díjat is bezsebelte. Több mint ezer kilométert autóztunk vele, hogy alaposan megismerjük.
Büszkének kell lennünk az első Magyarországon gyártott villanyautóra, ám ennek ellenére a helyén kell kezelni. Egy teljes hétig vallattuk a kecskeméti elektromos hétszemélyest, mutatjuk milyen vele az élet. Vajon igazi prémium 30 millióért?
Ötödik generációjánál tart már a Kia Sportage, a tavaly debütált legújabb hatalmasnak tűnik elődjéhez képest is, ám van ebben egy kis optikai csalódás is, a dizájn tehát nem öncélú.
A klasszik kupéforma telitalálat, a szögletes dizájn merész, a kilincs meg mindig előre akar törni az új kettes BMW-n. De vajon elég ennyi henger ahhoz, hogy igazán jó játszósautó legyen?
Korrekt tengelytáv, kényelmes ülések, semleges vezethetőség, alig bántó spórolások, néhány kreatív dizájnelemmel megfűszerezve, mindezt relatíve jó áron. Ez az új Fabia röviden. Csak aztán beleülve rájössz, hogy ezt a műsort már láttad valahol.
Nagyobb, mint amilyennek látszik. De komolyan! A Volkswagen Taigo bár kisautós platformra épül, tágasabb, mint azt elsőre gondolná az ember. Most az erősebb motorváltozattal próbáltuk.
Magyar Év Autója díjat nyert a nagy szabadidő-autók körében a Lexus NX, nagyon jogosan. Plug-in hybridként a legjobbak között van, sokat megy villannyal, utána is takarékos.
A Volvo sportmárkájából lett - villanyautókra specializált - Polestar hazánkban hivatalos forgalmazótól még nem elérhető, amúgy viszont igen, ki is próbáltuk belépő modelljüket, a Polestar 2-t.