Természetesen mindenkinek a felhasználási cél szabja meg, hogy milyen motorizáltsággal érdemes Dacia Dustert keresgélni. Ám annak apropóján, hogy gyors egymásutánban járt nálunk két Extreme felszereltségű Duster, összevetjük a tapasztaltakat.
Ha az első villanyautók lettek volna ilyenek, akkor ma teljesen más szemmel nézne a zöld rendszámra a társadalom. Tökéletes példa erre a Volkswagen ID.5, amelyet nem csak városban, hanem országúton és autópályán is vallattunk. Mutatjuk a tapasztalatokat!
Nem csak zöld rendszámmal tudja az NX, amit kell: a többi Lexus modellhez hasonlóan egy új szintre emeli a hagyományos értelemben vett prémiumérzetet, ráadásul felesleges fényűzés és parasztvakítás nélkül.
Lassan egy éve kapható a Nissan Qashqai harmadik generációja - bátor módon "legtorkosabb" verzióját vittük el egy hosszú távú tesztre, fogyasztása meglepetést okozott, de ki kellett ismerni.
Hosszú idő után tért vissza a hazai piacra az MG. Bőven lesz dolguk a marketingeseknek, hogy visszacsempésszék a köztudatba a márkanevet, ám maga a termék is sokat segíthet, hiszen a ZS telitalálatnak tűnik.
Feszes, "németes" futómű, letisztult és logikus beltér, élekkel dolgozó, modern, mégis ésszerű forma. Ez az új Astra, egy vérbeli német autó. Benzinesként, GS Line csomaggal teszteltük: kiderült, hogy alig lehet ráismerni a francia alapokra.
Az új 308 benzines változatának tesztje után csak még jobban megszerettem a franciák új kompaktját: nem meglepő módon az 1,5 literes dízellel is remek autó. Kérdés, hogy tud-e annyit adni, hogy megérje a felárát a gázolaj-hajtotta verzió.
Alaposan kipróbáltuk a Ford Tourneo Connect haszonjármű alapú egyterűt: több mint 3000 kilométert autóztunk vele. Ésszel használva meglepően takarékos!
Kicsit olyan a DS 9 mint, amikor lapot húz valaki a 19-re a black jack játékban. Hiszen a SUV-láz tombolásában mintha eltűnt volna a jó ízlés az emberekből. Ám a DS most utat mutat a valódi eleganciához.