Ennyire kényelmes autót ennyire olcsón talán senki sem árul: a Kia Niro tökéletesen tudja hozni a 20-25 milliós autók néma suhanását és tökéletes nyugalmát, csak épp 13,5 millióért. Mutatjuk, milyen vele az élet!
A Peugeot Rifter - illetve a Toyota kivételével az összes klónja - száműzte kínálatából a belsőégésű motorokat. De vajon az 50 kWh kapacitású akkucsomaggal és a 136 lóerővel valódi alternatíva lehet 18 millióért az egyedül maradt elektromos változat?
355 lóerős alapmotorjával, Kaliforniában próbáltuk ki az Egyesült Államokban kultikus Chevrolet Suburban super-size SUV-t, ami a világ legrégebb óta futó modellje.
Más árkategóriában és más célközönséget szólít meg a két SUV, amelyeket most egymás mellé állítottunk. Érdekes látni, hogy hová fejlődtek a "keleti-blokk" gyártói nyugati kézben.
Jelenleg a legszebb BMW? Sokak szerint igen. A 8-as sorozat tökéletesen vegyíti a sportosságot az eleganciával, a kabriózást a fenevadsággal. De azért lehetne hangosabb! Még hangosabb!!!
Gondolom mindenkinek megvan, amikor meghall egy dalt és tudja, hogy az sláger lesz. A ráncfelvarráson átesett Skoda Karoqkal is ez a helyzet. Érezni, hogy nagyot fog menni.
A csúcsok csúcsa a 308-kínálatban, tehát alapvetőnek kéne lennie, hogy a benzines és a dízel változatnál is jobb; ráadásul azokhoz hasonlóan kéne teljesítenie a saját konkurensei közt. A léc magasan: vajon megugorja a konnektoros hibrid GT-Pack 308-as?
Visszatért Európába az MG, és bár a költséghatékonyabb ZS várható slágermodellnek itthon, nem szabad szó nélkül elmenni az EHS mellett, ami ár-érték arányban a piac egyik, ha nem a legjobb ajánlata. Mutatjuk, hogy miért!
Régi, komoly versenyző a Renault a villanyautók piacán, a Megane E-TECH 100% Electric kapcsán pedig azt mondják, ez már második generációs villanyautóik első képviselője. Vajon tényleg nagyot gurítanak vele?