Egy kis hatótávparával indult az ismerkedés a Toyota fogadott gyermekével, ám adaptálódva a villanyautós sajátosságokhoz, gyorsan kedvelhetővé vált a masina.
Ha azt hitted, hogy már nem lehet hová fokozni a Hiluxot, akkor tévedtél: a Toyota még vadabbá varázsolta a nálunk is kapható pickupját. Az összkerékhajtás és a brutális terepképesség mellé praktikus kütyüket kapott, de vajon lesz aki kihasználja?
Nehéz manapság "olcsó" és jó autót gyártani, a Mazda mégis megpróbálja a lehetetlent a modelljeivel. De vajon az elektromos autók mezőnyében is sikerülhet egyszerre a kettő? Kipróbáltuk a frissített MX-30 csúcsváltozatát, hogy kiderüljön!
Kellene, mint egy falat kenyér a magyar piacra egy olyan új modell, amelynek birtoklásán esetleg még egy magánvásárló is mer gondolkodni. Várjunk csak! Hiszen itt van! Persze, az MG HS sem olcsó, de egy kis fény az alagút végén.
Az új, Vizor orr mellé megannyi más, kisebb-nagyobb részlet mellett a konnektoros hibrid hajtáslánc is megmaradt az Opel Grandland kínálatában a frissítés után. Ultimate felszereltséggel, elsőkerék-hajtásosként próbáltuk, íme a konklúzió!
Hiába kongatják a vészharangot a belsőégésű motorok feje felett, egyszerűen bizonyos felhasználóknak még mindig egy dízelmotoros modell a legkényelmesebb választás. A BMW pedig még mindig mestere ennek a műfajnak.
Egy villanymotorral és kisebb kapacitású akkumulátorral is elérhető a Volvo XC40 Recharge. Habár jövőre jelentősen változik műszakilag, még kipróbálhattuk fronthajtással. De mire elég a kisebb akksi?
A városi hétköznapokra tökéletesen elegendő villanyhajtás egy takarékos, csendes és erős benzinmotorral kiegészítve a hosszú utakra: az új Niro konnektoros hibrid változata ezt a kompromisszum mentességet a típustól megszokott kényelemmel párosítja.