Ma a kínai autó már mást jelent, mint 10 évvel ezelőtt, ezt szemlélteti, hogy rengeteg halott próbálkozás után végre valóban betörni látszanak az európai piacra. Remek példa ez a Dongfeng T5 Evo tesztautó is. De miért nem olcsóbb a konkurenseinél?
Manapság szinte minden gyártó sportos álcába öltözteti a legjobban extrázott modelleket, nincs ezzel másképp a Toyota sem. A legtöbb felhasználónak azonban sokkal fontosabb, hogy milyen technika és praktikum lapul a vadabb vonalak és a nagy felnik mögött.
Annyira különleges az MG4, hogy a videó mellett mindenképpen szerettük volna megmutatni képeken keresztül is azt az autót, ami kicsit olcsóbban felpörgethetné az elektromos autók népszerűségét.
Nincs abban semmi, meglepő, hogy a Toyota az eladási statisztikák élén áll. Persze, a SUV-jait viszik, mint a cukrot, de a normális típusok, mint egy mezei Corolla is népszerűek. Most a frissített változat ismét megmutatta ennek az okát.
Crossoverként manapság nehéz kitűnni a tömegből, a Nissan Juke mégis képes feltűnést kelteni az utakon. Mutatjuk, milyen lett a Nissan városi autója a hibrid hajtáslánccal kiegészülve.
Bárcsak mindegyik Cupra olyan lenne, mint a Formentor VZ5! Sportos márkaként a név kötelezi a spanyolokat. Ez a modell pedig mindenben megfelel az elvárásoknak.
Korábban már pedzegettük, hogy a kedvező árazásával csábíthatja villanyautózásra a vásárlókat az MG4. Ám akkor még csak a képeket láttuk róla, azóta viszont már eltöltöttünk vele személyesen egy kis időt. Vajon tényleg olyan jó ajánlat?