Látványosan átszabták a Kia Picanto vonalait, így most sokkal vagányabb a miniautó, ami már 6 millió forinttól vihető. Persze ne ma GT Line felszereltséggel.
Gyors egymásutánban próbáltunk ki két különböző felszereltségű Kia EV3-ast. Viszont a motorizáltságuk és akkumulátor kapacitásuk ugyanaz. Elmondjuk, hogy van-e értelme felcicomázva megvenni, vagy már az alap is elég jó-e.
Már az előző Master is nagyon ügyesen olvadt bele a Renault akkori formanyelvébe, és az aktuális furgon is elmondhatja ezt magáról. Sőt, még azt is, hogy az Év Haszongépjárműve!
Ezt biztosan megtalálod a parkolóban, már persze akkor, ha a frissítéssel visszahozott, citromsárga fényezéssel kéred. De vajon ezen kívül is tud még mit adni a Nissan Juke?
Örömmel tapasztaltam meg, hogy még ma is érhetnek kellemes meglepetések az újonnan kapható kompaktok világában, ám sajnos - mint a legtöbb olyan modelltől, ami igazán jó - hamarosan ettől is elbúcsúzhatunk.
Évtizedek óta él egymás mellett a valóban sportos Audi, illetve az S line optikás, ami legfeljebb a hozzá nem értőket vezeti félre. Vajon az elektromos SUV korszakban is megmaradt a valódi S markáns előnye? Ennek jártam utána két Q6 segítségével.
Eddig is egy kimondottan jó autó volt, így a frissítés után sem okozott csalódást a koreaiak családi modellje. Csúcsfelszereltséggel, 2,2 literes dízelmotorral, ám mindösszesen 5 férőhellyel próbáltuk.
Csak a származása és esetleg a külleme miatt lesz nehéz a bejáratott prémiummárkáktól vásárlókat hódítania a BYD SUV-kupéjának, a színvonal ugyanis meghaladja a nagy nevekét. Az ára viszont a hétköznapi gyártók nagyobb akkus modelljeivel is versenyképes.