Az elektromos Mustang még csak ötlet szintjén is legalább annyira abszurdnak tűnt néhány éve, mint a terepre szánt Mustang. Most megérkezett a Mach-E Rally, amely mindkettő egyben. Ígéretesen hangzik, de mit mutat a valóság? Utánajártunk!
Egy modell sikerességét az eladott példányszám határozza meg, ezzel pedig a Yaris Cross rendkívül jól áll. A frissítéssel ráadásul nagyobb teljesítményt és kedvezőbb fogyasztást ígér a márka? De mit mutat a valóság? Utánajártunk!
Talán a legkevésbé népszerű Golf volt a 8. generáció ráncfelvarrás előtti, eredeti változata, a frissítés után azonban minden megváltozik. Legalábbis a Volkswagennél ezt hirdetik.
A Tucson mára a Hyundai legfontosabb modelljévé vált, hiszen óriási népszerűségnek örvend a vásárlók körében – többek között itthon is. A kihívó formát a ráncfelvarrással sem engedték el, viszont az utasteret szinte teljes egészében újratervezték.
Minden eddigi Skoda eltörpül az új Kodiaq mellett, a hatalmas SUV pedig hét üléssel és tekintélyt parancsoló formatervvel koronázza meg magát a cseh gyártó kínálatában. Már csak az a kérdés, hogy kinek éri meg kifizetni érte a 25,5 milliót?
Kevés autó mondhatja el magáról, hogy két különböző évtizedben is megnyerte az Év Autója szavazást, a Scenic viszont 1997 után idén is behúzta az elismerést. Már csak egy kérdés maradt. Jogosan?
Ez most nem a megszokott MG-recept: olcsó SUV, vagy futurisztikus elektromos helyett egy hibrid, városba szánt kisautó kapta meg a nagy múltú angol logót. De vajon ennek a vásárlóközönségnek az igényeit is sikerült eltalálni?
Szolidan frissült a harmadik generációs i30, amelyből ezúttal a kombit próbáltuk. A Hyundai portékája több szempontból is veszélyeztetett fajjá vált az elmúlt időszakban, viszont a piac visszaigazolásaiból kiindulva igény az volna rá.
Anno a Leon az első modellek között volt, amely ledobta magáról a SEAT emblémát, hogy a helyét a Cupra logó vehesse át. A fiatal márka sikere mára nem kérdés, az viszont igen, hogy mit szól a vásárlóközönség az új arculathoz?