A Volkswagen második modellje 1950-ben indult hódító útjára, a vásárlók a Bogárhoz hasonlóan a szívükbe zárták a Transportert, ami pár év alatt stílusikonná vált.
Közeleg a december, ami elsősorban fejben kíván felkészülést az autósoktól, de nem árt téli gumiról és a megfelelő biztosítások megkötéséről sem gondoskodni.
Különleges koncepció alapján készült el az egyik legérdekesebb sportautó, a Cizeta V16T. Azt mondják, ez a legszebb példány, ami megmaradt, és nem is tévednek.
A Maseratinál is megalapították azt a részleget, ami az új autók egyedivé alakításával foglalkozik. Most megmutatják a vevőknek, mire képesek egy régivel.
Az elektromos autók vásárlásakor sok esetben a környezettudatosság és a pénzügyi megtérülés a fő motiváció. Ugyanez lehet érv a napelemrendszer telepítéséhez is.
Formatervileg a 10 generációs Civic leginkább az ínyenceknek szól. A harsány vonások, a halmozottan sportos jegyek mind feltűnővé teszik, de még így is van, aki szerint nem eléggé az.
Traktorokkal kezdték, de egy pillanat alatt vált brutálisan drága sportkocsikat kínáló gyártóvá a Lambroghini, ahol sosem kötöttek kompromisszumot, ha a szépségről volt szó.
Három a magyar igazság? Már a piac eladásainak több mint harmadát a szabadidő-autók adják, az Opel pedig épp három modellel indul a vevőkért. Nézzük, mit tudnak ezek!
A Celica a legjobbkor született, és sokak bánatára igazi bukás nélkül, még népszerű modellként távozott. Idén lenne ötven éves, ami jó alkalom arra, hogy megismerjük a modell történetét és kiderítsük, miért nem készült belőle még egy utolsó generáció.