Évtizedes viták zajlanak az M0 körgyűrű befejezéséről. Már csak egy kis szeletke hiányozna a teljes elkészüléséhez, ám pont ez a szakasz a legkényesebb több szempontból is.
Drasztikusan javult a fiatal autók megbízhatósága a J.D. Power szerint. Ez jelentheti azt is, hogy minden márka egyidőben kezdett el megbízhatóbb autókat gyártani, de akár egy figyelmen kívül hagyott globális tényező is torzíthatja az eredményeket.
Sokak számára nehezen feldolgozható, hogy az akár csak részint elektromos modellek fogyasztása télen jelentősen megugrik. Pedig, ha belegondolunk, a fűtésszámlával is így van ez.
Rendkívül sokszínű a Skoda múltja, amelyből építkezni lehet a jövőben is. Ezt mutatja meg az a projekt, amelyben a márka dizájnerei a legendás típusokat modern újraértelmezésben tálalták.
Rendesen megemelkedtek az új autók árai a romló forintnak köszönhetően, de ma már a magas alapár mellé erős a belépő felszereltség az új Citroën C4 esetében is.
Van valami bizsergetően izgalmas néha a teljesen értelmetlen dolgokban. Ez a Lamborghini, amire hójáró gumitalpakat szereltek, teljes barbárság, mégis, ha megtehetnénk...
Néhány autó nem feltétlenül üzleti célból tűnik el, van, hogy épp azért, hogy más ne kaparinthassa meg. Van egy McLaren F1 valahol a világban, aminek a története mindegyiknél érdekesebb lehet.
Az egyik legnehezebben vezethető sportkocsiból mára a szupersportautók etalonja lett, amit szinte bárki bátran vezethet. Visszatekintés a Porsche ikonikus modelljének 45 éves történelmére.
Ma még hús-vér katonák hajtják végre a műveletek többségét, nekik pedig valahogy el kell jutniuk A-ból B-be. A rendelkezésükre álló járművek globális kínálata zavarba ejtően gazdag, némelyikük nemcsak katonai, de autós szemmel nézve is érdekfeszítő.
Mint minden autógyár, a Skoda is ügyel arra, hogy a motorsportban is öregbítse a hírnevét. Bár jóval szerényebben mint mások, hiszen leginkább a ralira koncentrálnak, de arra nagyon. Következzen egy kis csemege a márka motorsport múltjából.