Mindhárom hazai autógyártó nevezete a nálunk gyártott modelljeit az Év Magyar Autója díjra, továbbá 29 modell indult a Magyar Év Autója 2021 díjakért is.
Nincs drágább szériagyártású Toyota egy 2000GT-nél, hozzá képest egy 1000 lóerősre húzott Supráért is csak aprót kérnek. Az extra ritka modell egy romos példányába lehelnek új életet.
Fogadjunk, hogy a legtöbben döbbenten pislogtak, amikor meglátták a Shelby és a Lancer nevet egymás mellett! Sőt, valószínűleg a Lancer láttán a Mitsubishire gondoltak, pedig egy Dodge-ról van szó.
A listán sajnos több olyan modell is szerepel, amely hazánkban még nem elérhető. Éppen ezért azt reméljük, hogy ez a helyzet hamarosan megváltozik, és megérkezik hozzánk is a jövő. Addig viszont jöjjenek Európa idei villanyos maratonistái.
A GR Super Sport minden idők legizgalmasabb Toyotájának ígérkezik, de mivel csak 20 darab készül belőle, a nyerészkedni vágyó milliárdosok is dörzsölik a tenyerüket miatta. A Toyota emiatt mindent elkövet, hogy csak az "arra érdemeseknek" jusson belőle.
A törésteszt-eredmények összehasonlítása ma már igen bonyolult feladat, erre keresve sem lehetne jobb példát találni, mint a Mitsubishi ausztrál bukása. Az egykoron 3 csillagot kapott Renault Trafic a japán logóval értékelhetetlen eredménnyel vizsgázott.
A SEAT már 70 éves elmúlt, ám a történetében óriási fordulópontot jelentett, amikor a Volkswagen szárnyai alá került. Az új éra első gyermeke volt a Toledo.
Adrenalinban úszó ünnepélyes búcsút kell vennünk a világ egyik legkomolyabb élményét adó sportautójától, a Lotus Elise-től. 25 éven keresztül bizonyította, hogy a kevesebb sokkal több.
Szeretem olvasni a kommenteket a cikkek alatt, amikből mindig kiderül, hogy a közönségnek nem lenne elég 150 lóerő és majdnem 400 Nm nyomaték hétköznapra. De mégis miért nem?! Figyelem, vélemény következik!