Lehet, hogy gúnyosan hangzik, amikor rizsrakétának becézgetik a japán sportautókat, pedig ez inkább dicséret. A sportautók rajongói szerencsére még kedvükre válogathatnak a keleti csodák között.
Unod már, hogy lassan a szomszéd Joli néni is ugyanolyan 530d-vel jár boltba, mint te? Netán csak úgy érzed, hogy 15 év után már nem olyan friss az ötösöd? Kína megoldja a gondod! Már rendelhető a nagyvesés M3 első lökhárító a te autódra is!
Míg Kínában sorra születtek és születnek az új autómárkák, addig a tradicionális nyugati vagy épp keleti autógyárak közül többen is lehúzták a rolót az utóbbi 30 évben. Most a '90-es éveken szaladjunk végig, nézzük az áldozatokat!
Más gyártókat emisszióval kapcsolatban böködni igen merész lépés a Volkswagentől, ám mégis megtették, ráadásul épp a rosszul elsült "Voltswagen poénnal" egyidőben. Vajon álszentség, vagy önirónia áll a dolog hátterében?
Floridában, egy a szembesávban haladó Tesla igazoltatása során a seriff senkit sem talált a volánnál. Volt viszont két vezetői engedéllyel nem rendelkező fiatal az utasüléseken. Állításuk szerint ők nem hibáztak, az autó magát vezette, szabálytalanul.
Az utóbbi hónapokban több autógyár is változtatott márkajelzésén, ami egyben felhívta a figyelmet arra is, hogy milyen evolúción mentek át ezek a jelvények. Ezért most merüljünk el kicsit az emblémák történetében!
Nem újdonság, hogy aukción hirdetik a legelső példányát egy modellnek. Ami mindezt érdekessé teszi, hogy két népszerűnek ígérkező terepjáró, a Ford Bronco és a Hummer EV első darabjai is hihetetlen áron keltek el ennek köszönhetően az Egyesült Államokban.
Exkluzív részletekre derült fény a Porschék külsejének tervezéséről, például hogy a márkán belül ennél a modellnél volt a legbonyolultabb összeegyeztetni a dizájnt a technológiával.
Ford F-150? Toyota Camry? Melyik lehet a leggyorsabban fogyó autó az amerikai piacon? Érdekes módon nem az egyik eladási listák elején helyet foglaló típus.