A filmhez felhasznált 8 eredeti narancssárga Toyota Supra közül egy most eladó, ez ráadásul a folytatásban is szerepelt. Hibátlan állapota ellenére mégis leginkább csak villogni jó, versenyezni annál kevésbé, jöjjenek hát a szomorú részletek!
Egy legenda összes generációja egy helyen, ráadásul mindegyik különleges kiadás. Volt mit nézni bőven az esős délutánon, amikor lehetőség nyílt erre az összevetésre, s mivel a végén még a nap is kisütött, a négyből hárommal a menetpróba is összejött.
A Carwow csapata most egy GTD Golfot és egy dízel RS Octaviát állított egy 120d BMW 1 mellé. Ráadásul külön érdekesség gyanánt a versenyszámok végén a műszeregység által hirdetett fogyasztást is megnézték, ha már úgyis dízelekről van szó.
Az autókínzásra is tankönyvi példa lehetne, ahogy egy, a hazai utcaképből szabadult, alapmotoros Polónak tiporják, hátha eléri a végsebességét a német autópályán. 145 km/h a cél, de a rövid váltó az 1 literes motorral meglepő végeredményt produkál.
Írtunk már arról, hogy az autóiparban rengeteg a szabadalom. Egy időben magam sem tudtam, hol van ez a rengeteg új találmány az autókból, aztán rájöttem, hogy mindenütt. A bejegyzések királya a Toyota, válogattunk hát néhányat a szabadalmaik közül.
Tikkasztó hőség, kipufogóbűz és beton mindenütt, ráadásul mindenki stresszes, dudál, ordít, és menne haza. Senki sem vállalta a dugóban tesztelést, így elküldtek egy alulfizetett gyakornokot, hadd szenvedjen meg ő az adatokért.
Semleges külsőt, valamint korrekt anyag- és összeszerelési minőséget nyújt az új Golf, az igazi varázsa mégis a vezetési élmény, amit ad. Egyszerűen egy jó autó, kompromisszumok nélkül, hatalmas csomagtérrel - ráadásul erre még jöhetnek az extrák!