A következő képsorokon nem bűncselekményt láthatunk, egy lakatok feltörésével foglalkozó szakember töri fel saját autóját, hogy megértse végre a világ: profi szerszámokkal a legbonyolultabb zár is pikk-pakk kinyílik. Tanulság: ne hagyj semmit a kocsiban!
A múlt és a jövő "sportos kombija" csap össze egymással, bár mindkét autó a jelenben készült. Az Audi mégis egy nagymotoros széndioxid-üzem, klasszikus Avantként, a Tesla pedig egy modern zöld SUV, amit manapság a kombik helyett szokás venni a családnak.
Budapest elesett a pénteki viharban. A csatornák nem bírták a terhelést, ami persze nem először fordult elő a történelemben, de ami legutóbb történt az már átlépte az én ingerküszöbömet is.
Mondhatni berobbant az elektrifikáció az autóiparban. Persze ennek hátterében nem elhanyagolható tényező a politikai nyomás, az egyre szigorodó környezetvédelmi szabályokkal. Nézzük, milyen választ adnak erre az autógyártók!
Ez az autó nem filmsztár, máshogy tartozik a brandhez. A Celica volt ugyanis a főnyeremény egy 1977-es népszerűsítő kampányban, amely során nem kevesebb, mint 1977 nyereményt sorsoltak ki a filmet mozivásznon megtekintők közt. Íme, a különleges Toyota!
Köztudott, hogy az orosz csoda szinte bármilyen terep-megpróbáltatással megbirkózik, a Late Brake Show vloggerének mégis sikerült megtalálnia a határait. A tesztautó átvételekor valószínűleg nem írták rá a papírokra, hogy nem tengeralattjáró a 4x4.
Akármennyire is meglepő, a videón látható események közelebb állnak a tervezett felhasználási módhoz, mint ahogy az F40-ek nagy részét tartják. Íme a bizonyíték, hogy Enzo utolsó személyesen jóváhagyott típusa versenycélra született, nem szobadísznek.
Amikor ott áll előtted az Audi szinte összes RS modellje, akaratlanul is eldöntöd jó előre, hogy melyik a kedvenc. Szimplán forma alapján. Ám miután mindet kipróbálod, legnagyobb meglepetésedre nem biztos, hogy az marad a favorit, amit először kiszemelsz.