Állítólag nem lesz annyira magasan a Duna, mint a 2013-as áradáskor, de a budapesti rakpartokat már tegnap is elöntötte a víz. Hoztunk egy képcsokrot a helyzetről.
Egy szép keddi napon, 1999. szeptember 14-én pillanthatta meg testközelből a nagyközönség a Škoda újkori történetének második nagy dobását, a Fabiát. A kisautó először a Frankfurti Autószalonon mutatta meg magát élőben.
Az Audi RS6 szótári értelemben vett skizofrén, hiszen egy átlagos hétköznapon tágas családi autó, míg igény esetén egy kombi álcába öltöztetett versenyautó. Jelen állás szerint közvetlen utód nélkül tűnik majd el. Vajon szegényebb lesz emiatt a világ?
Egészen másképp festett a két évtized ezelőtt autópiac, a városi terepjárók még csak furcsa különcök voltak, de érdemes vetni egy pillantást a volumenre is, a kevesebb modell sokkal nagyobb darabszámot eredményezett.
Te tudod, hogy mit jelent egyáltalán a SUV rövidítés? És hogy mi a fene az a crossover? Vagy azt, hogy mennyi igaz a rengeteg marketing sallangból, amit ezekről a megemelt modellekről hallani? Íme minden, amiről ritkán esik szó a SUV modellek kapcsán!
1949. szeptember 3-án új fejezet kezdődött az Audi életében, hiszen Szászországból átköltöztek Bajoroszágba, hogy Nyugat-Németországban írhassák tovább a márka történetét.
Magam is VW rajongó vagyok, ám Wolfsburgban, a Volkswagen hivatalos GTI találkozóján nem csak a saját szemszögemből mutatom be a rendezvényt: a saját autóikkal, önerőből idelátogató magyarokat is sikerült elcsípni egy-egy interjúra. Megéri a GTI Fan Fest?
Egy kutatás szerint a jelenleg Teslát vezető autósok több mint fele következő kocsinak benzines vagy dízelmotoros járművet fog választani. Elsőre talán soknak tűnik a kijött eredmény, mégis sokkal kedvezőbb, mint néhány évvel ezelőtt.
Az átlagos családi autók ára Európában a 10-20 milliós tartományba csúszott, ami sokakat egyre távolabb lök az autószalonoktól. Körbenéztünk a tengerentúlon, hogy ott mennyiért mérik az idehaza is forgalmazott modelleket.