Elbukott jávorszarvas-tesztje nagy port kavart annak idején, de úgy tűnik, nem ártott különösebben az A-osztálynak a kezdeti negatív reklám. Szépen alakultak az első generáció eladásai. Pedig merész lépés volt a Mercedes részéről a kompaktok közé lépni.
Kevés autó véste bele magát olyan mélyen a világtörténelem lapjaiba, mint a VW kisbuszának első generációi: több mint 50 év után is erre asszociál a nép, ha meglátnak valami hasonlót, mondjuk az ID. Buzz-t. De vajon mit takar és honnan ered a felhajtás?
Egyre nagyobb terhet ró a háború ártatlan áldozataira és az őket segítőkre is az orosz-ukrán konfliktus elhúzódása, még mindig szükség van az adományokra itthon és Ukrajnában, akár a Kárpátalján is.
Hetven évvel ezelőtt, egy szép márciusi napon mutattak be a nagyvilágnak egy máig élő legendát: A Mercedes-Benz 300 SL-t, avagy a W 194-est. Kerek évfordulója alkalmából végigfutunk a történelmén
Télen, amikor -15 fok és másfél méteres hó van, a klasszikusoknak már garázsban a helye. Svájcban viszont egész másképp gondolkoznak, hiszen ilyenkor rendezik meg Európa legkülönlegesebb veterános rendezvényét, ahova volt szerencsénk kilátogatni.
A hazai gyártású autók között hirdetett Év Magyar Autója díjat ezúttal az Audi vitte, de a Magyar Év Autója díjcsokorban számos egyéb győzelem és Suzuki közönségdíj is született.
Természetesen bármiféle hasonlóság a véletlen műve - ez lehetne a kínai autógyártók mottója, bár úgyse hiszi el senki, hogy nem a klasszikusokról mintázták néhány modelljüket. Főleg, hogy némelyik formaterv milliméterre pontosan megegyezik a donoréval.
Az "Amerikai Álom" névre hallgató limuzin már korábban is a világ leghosszabb autója volt a Guiness rekordok könyve szerint, felújítása során még hosszabb és még lenyűgözőbb lett. Videón, ahogy leszáll rá egy igazi helikopter!
Pontosan 30 éve, 1992. március 13-án gördült le az első Astra a szentgotthárdi gyárban. Képcsokorral, illetve néhány történelmi érdekességgel emlékezünk meg róla.