Fél évszázadon át tartott a Peugeot és a Pininfarina kapcsolata. Az együttműködésből olyan sorozatgyártású és tanulmányautók születtek, amelyek fontos mérföldkövei az autózás történetének. Ennek a partnerségnek a kulisszái mögé pillantunk most be.
Megnyílt Magyarország első, kimondottan Cupra modellekre specializálódott szalonja, ráadásul a főváros helyett Debrecenben. Kiderült az is, hogy mik a márka tervei, több titkos fegyverükről is lerántották a leplet.
Nem csak az M-részleg fél évszázados a BMW-nél, hiszen az a BMW modellsorozat is az 50. évét ünnepli, amelynél először használták a 3 számjegyből álló névadást.
Negyed évszázada mutatta be első hibridjét, az első Priust a Toyota, azóta is piacvezetők a hibrideknél, de mostanra tisztán elektromos és üzemanyagcellás modelljük is van, nem is akármilyen.
Egy háromhengeres, ötajtós Opel Astrával indultunk nyaralni öten, lényegében terhelhetősége maximumán használtuk hosszabb távokon. Mutatjuk, milyen volt vezetni és hogy tudtunk elférni benne: vajon kényelmesen elmehet vele a család nyaralni?
Bár a magánszemélyek, a taxisok és a mezőgazdasági gépeket üzemeltetők még mindig a 480 forintos hatósági áron tankolhatnak, a Használtautó.hu elemzése szerint már az is jól láthatóan növelte a villanyautók keresletét, hogy a cégek már piaci áron kell.
Valószínűleg sokan egyenesen az Imprezával azonosítják magát a márkát. Szóval, ha Subaru, akkor Impreza. Megtette tehát a hatását a motorsport marketing, szaladjunk végig a típus történetén, hogy lássuk, nem csak WRX STI-ből áll a Subaru világa.
A manuális váltó kétségtelenül hozzáad az autóvezetés élményéhez, hiszen ekkor érzi igazán az ember, hogy nem csak ül az autóban, hanem vezeti azt. Különösen igaz ez, ha sportautót szeretnénk, így megnéztük, mik az alternatívák 300 lóerő felett.