Melyik kerül többe és mennyivel, illetve ami talán még ennél is fontosabb: mit kapunk a pénzünkért és miről kell lemondanunk, ha az egyiket, vagy épp a másikat választjuk? Ezekre a kérdésekre keressük a választ, ezúttal a Suzuki és a Dacia háza táján.
Mi történne, ha egyszer végre ujjal mutogatás helyett valaki neki is állna kiszámolni a közlekedési módok valós környezetvédelmi lábnyomát? A válasz egyszerű: meglepődnénk.
A világon csak egy dolog állandó, az pedig a változás. Mindezt kiválóan szemlélteti a közlekedés, illetve ehhez kapcsolódóan maga a KRESZ is. Éppen ezért ebben a cikkben röviden és tömören összefoglaltuk az elmúlt 135 év legfontosabb mérföldköveit!
Jelentős fellendülést mutatnak a hazai újautó-piac 2024-es számai az egy évvel korábbiakhoz képest: személyautó-fronton a Suzuki nyert, míg a kishaszongépjárművekkel együtt a Toyota a bajnok!
Túlzás-e, ha egy autót hét különböző országban regisztráltak? Az új autók egy jelentős része elhagyja az országot, amint legördül a szalagról, és a használt autókat is gyakran exportálják, így életük során több tulajhoz kerülnek, ami nem kockázatmentes.
Szándékosan nem tesztautó szerepel a toplistánk címében, hiszen lesz, aki használt autót is beválogat, lesz aki menetpróbán megszeretett masinát jelöl meg a rengeteg autó közül, ami idén megfordult a kezeink között
Nem vagy egyedül, ha szinte semmit sem tudsz a kamionokról azon kívül, hogy az autópályán előzgetni kell őket. Ha viszont szeretnél ma valami újat tanulni, akkor itt a lehetőség: íme a szállítmányozás, illetve a rakományok közötti legfontosabb különbségek
Megnéztük, hogy mennyibe került egy liter benzin, illetve egy liter gázolaj az elmúlt 5 év szentestéjén a hazai töltőállomások átlagáraival számolva. Vajon tényleg annyira szörnyűek az idei árak?