Hosszú és sikeres történet áll az Audi Hungaria mögött. Éppen ezért a 30. évfordulójuk alkalmából ideje megnézni, hogy honnan indult, mit gyártott és ezáltal hová jutott el a győri üzem, ami a hazai prémiumautó-gyártás egyik alapköve.
Akio Toyoda véleménye szerint nem a Toyota az egyetlen autógyártó, aki úgy gondolja, hogy a jelen infrastrukturális, pénzügyi és alapanyagellátottság feltételei mellett nem biztos, hogy egyetlen hajtásláncra érdemes feltenni minden tétet.
A mai újautó-piacon minden eddiginél fontosabbak az árak, ám a minőségi és környezetvédelmi elvárások is egyre szigorúbbak. Már nem lehet akármin spórolni, ezért zseniális, amit a Dacia csinál. Íme néhány fontos trükk, amivel alacsonyak maradnal az áraik!
Nyugodtan indult a február, de attól még nem állt meg a föld az autók alatt sem: mutatjuk azokat az autós híreket és sztorikat, amikről semmiképpen sem szabad lemaradnod!
Melyik a legjobb választás? A BEV, a PHEV, vagy a sima HEV? Kényes kérdés, a Toyota viszont elárulta, hogyan vélekedik az elektrifikációról, miközben a csapból is az folyik, hogy szárnyalnak a villanyautó-eladások.
Az üzemanyagcellás modellek alapja mellett a belsőégésű motorok megmentője is lehet a hidrogén a jövőben: mutatjuk, hogy néz ki testközelből egy töltőállomás, illetve miként működik maga a töltés. Lehet, hogy néhány évtized múlva ilyen lesz a tankolás?
A Portugáliában gyártott Toyota–Caetano H2.City Gold buszok Paksra látogattak, hogy három napra a jövő tömegközlekedését vigyék el a Duna-parti városba. A hidrogénbuszok ráadásul az üzemanyagcellás autók elterjedésének kulcsát is jelenthetik.
Az év eleje mindig arról szól, hogy megnézzük, hogyan alakult az elmúlt esztendő. Persze azért szép lassan érkeznek az újdonságok is. Ám egy dolog mindig állandó: a drága üzemanyag