Hiába az esős idő, kedden hivatalosan is felavatták Európa és Magyarország legújabb versenypályáját. A balatonfőkajári létesítmény a létező legmagasabb normák alapján épült, mi pedig az elsők között tesztelhettük mit is tud a Balaton Park Circuit.
Közhely, de mindig ünnepnap, amikor valamelyik, de főleg kétajtós Porsche modellbe ülhet az ember. Nemrég végigpróbálhattuk a Porsche palettát, ám most nem ömlengeni szeretnénk, inkább elméláztunk kicsit a céközönségen.
Videón tárgyaljuk a háromhengeres motorok történetét, működését, előnyeit és problémáit: tényleg csak ész nélküli spórolás a downsizing, vagy van is értelme ezeknek a cseppnyi erőforrásoknak?
Nyolc széria tette tiszteletét múlt hétvégén a Hungaroringen, az esemény legnagyobb győztesei pedig minden kétséget kizáróan a nézők voltak. Szinte egyetlen percig sem volt csend a mogyoródi pályán, a hangzavarhoz pedig szerencsére esemény is társult.
Négyfutamos átlagtartó verseny a Millers Oils Classic Kupa 130-160 kilométeres távval. Egy-egy viadalon 6-8 mért szakasz várja a versenyzőket. A nézőket pedig szívdobogtató olditmerek és youngtimerek.
Amikor szóba kerül a Formula E, akkor sokan egyből rávágják, hogy nem akarnak ilyen zümmögő masinákat nézni, ahogy köröznek. Pedig, aki valóban szereti az autósportot, biztosan jól szórakozik a versenyeiken.
Toyoda Akio távozásával új éra veszi kezdetét a Toyotánál. De milyen lesz ez az új éra? Ez a kérdés sokakban felmerült, ezért az elmúlt napokban a márka vezérkara felvázolta a jövőt.
Soha nem látott szintre emelkedett a kötelező biztosítások átlagdíja: a Netrisk Kgfb-index szerint ugyanis március elején ez 52 322 forint volt, ami 8,8 százalékos emelkedésnek felel meg éves szinten, 2021-hez képest pedig 27 aszázalékos a növekedés.
Március utolsó napján emlékezzünk meg egy olyan járműről, ami hatvan évvel ezelőtt szintén egy szép márciusi napon debütált. Ráadásul magyar vonatkozás is felfedezhető benne!