Idén is megjelent a kutatás, amely a fizetéseket hasonlítja össze az üzemanyagárakkal: bár a hazai árak átlagosnak mondhatóak európai szinten, az alacsony átlagkereset miatt sajnos nincs túl előkelő helyen Magyarország a listában.
Hogy kerül a Vitara tetejére egy sátor? Mit keres egy SUP deszka a Swace első üléssorán? A Suzuki nyárindító eseményén a nyaralás tematikájában vizsgáltuk az autókat hol több, hol kevesebb komolysággal.
A luxusmárkákat felvonultató GT Open sorozaton túl a hétvégén a Hungaroringen versenyzett a jövő csillagjait felkutatni kívánó Formula Regional, illetve a magyar szíveknek oly kedves túraautó-sorozat, többek között Michelisszel és Losonczy Leventével.
Az álmok fesztiválja névre keresztelt rendezvényt a Porsche csöppet sem vette megúszósra. Amellett hogy a résztvevők több mint 600 autót hoztak magukkal, a szervezők elhozták minden idők leggyorsabb utcai Porschéját is.
Egyszerre, konkrétan az egyik autóból a másikba át- és visszaülve próbálhattuk ki a koreai és a japán sportos modellt, és bár nem volt hosszú a tesztkör, az eredmények egyértelműek voltak. Mutatjuk, hogy kinek és melyik érheti meg jobban!
Elsőre fel sem tűnik az utcaképben sem a Dacia Jogger, sem pedig a Logan vagy a Sandero. Pedig mind a három modell fele annyiba kerül, mint a konkurensei. Mi a trükk? Hol a csapda? Van egyáltalán csapda? Íme a válaszok!
Az időjárás nem akarta, de mi mégis kiélveztük az örömeit két olyan BMW-nek, amit kimondottan az autózás szerelmeseinek szántak. Ja, és az egyiket még a legmenőbb családoknak is.
8,8 millió forintért már német prémiumautót kapni. De milyet? Utánanéztünk, hogy melyik neves gyártó kínálja a legolcsóbb modellt, valamint azt is összevetettük, hogy mit tudnak ezen márkák belépőmodelljei alapáron.