Ritkán foglalkozunk autóversenyekkel itt az Autónavigátor felületén, pedig nagy szenvedélyünk. Most megpróbáljuk átadni egy podcast sorozat keretein belül, hogy mi mit gondolunk az autósport világának eseményeiről
Melyik kerül többe és mennyivel, illetve ami talán még ennél is fontosabb: mit kapunk a pénzünkért és miről kell lemondanunk, ha az egyiket, vagy épp a másikat választjuk? Ezekre a kérdésekre keressük a választ, ezúttal a Suzuki és a Dacia háza táján.
Mi történne, ha egyszer végre ujjal mutogatás helyett valaki neki is állna kiszámolni a közlekedési módok valós környezetvédelmi lábnyomát? A válasz egyszerű: meglepődnénk.
A világon csak egy dolog állandó, az pedig a változás. Mindezt kiválóan szemlélteti a közlekedés, illetve ehhez kapcsolódóan maga a KRESZ is. Éppen ezért ebben a cikkben röviden és tömören összefoglaltuk az elmúlt 135 év legfontosabb mérföldköveit!
Jelentős fellendülést mutatnak a hazai újautó-piac 2024-es számai az egy évvel korábbiakhoz képest: személyautó-fronton a Suzuki nyert, míg a kishaszongépjárművekkel együtt a Toyota a bajnok!
Túlzás-e, ha egy autót hét különböző országban regisztráltak? Az új autók egy jelentős része elhagyja az országot, amint legördül a szalagról, és a használt autókat is gyakran exportálják, így életük során több tulajhoz kerülnek, ami nem kockázatmentes.
Szándékosan nem tesztautó szerepel a toplistánk címében, hiszen lesz, aki használt autót is beválogat, lesz aki menetpróbán megszeretett masinát jelöl meg a rengeteg autó közül, ami idén megfordult a kezeink között