Már az első frissítés utáni, 136 ezer kilométert futott Model S járt nálam, ami több téren is meglepetést okozott: vajon mit tud még felmutatni 6 év használat után?
Ha akad a piacon változatos típus, a Vitara biztosan az, hiszen a Jimny fölé pozícionált aprócska terepjáróból városi népautó lett néhány generáció alatt. Megnéztük, hogy mit tudnak adni 2025-ben és mennyiért: neked melyik éri meg a legjobban?
Nem csak az új autók ára vett repülőrajtot az elmúlt években, követte a drágulást a használtpiac kínálata is. Az összes nagyobb apróhirdetéses platformon körülnéztünk, hogy kiderüljön: Mennyibe kerül valójában egy alsó-középkategóriás modell 2015-ből?
Mennyivel jobban mutat a ház előtt a német prémiumautó, mint mondjuk a Dacia, nemde? Csak éppen az nem mindegy, hogy hány éves használtat kell venned, ha ugyanannyiból ki akarsz jönni!
Mi marad, ha a 2 millió forintos álomhatár alatt hirdetett, de 10 évesnél nem idősebb autók jelenlegi kínálatából kihúzod a százezreket futott ex-taxikat és az újkorában sem kelendő típusokat? Íme a válasz, amit nem szeretnél elfogadni.
Úgy hozta a szerencse, hogy egyszerre került a kezeink közé a Nissan nyugdíjazott pickupja, illetve az új változat, amit azonos műszaki alapokon a kínaiak gyártanak. Vajon tudja ugyanazt a színvonalat a kínai? Erre kerestük a választ.
A gyártó szerint három, műszakilag kettő, a piaci érték szerint viszont négy generációra osztható az SX4, később SX4 S-Cross, majd csak simán S-Cross története. Megnéztük, hogy mit tudnak adni 2025-ben és mennyiért: neked melyik éri meg a legjobban?
Végre sikerült olyan autókat találni, amelyeken már valóban megéri elgondolkozni: most kiderül, hogy milyen autót vett végül Dani, illetve az is, hogy sikerült-e megtalálnunk Magyarország ár-érték bajnok 1.9 TDI-jét.
Egy hónappal ezelőtt lementettük a kínai autók hirdetéseit a Használtautó.hu kínálatából. Most itt az ideje megnézni, hogy hány autót nem sikerült eladni azóta!