Néma csúcstámadásra készül a Mitsubishi i-MiEV Pikes Peak
Villanymotorral mászik Pikes Peaket idén a Mitsubishi
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az i-MiEV versenyzésre átalakított változatával hódítja meg a 4300 méteres csúcsot a Mitsubishi, a sofőr a kétszeres Dakar-bajnok, Hiroshi Masuoka.
A Mitsubishi bejelentette, hogy az idei Pikes Peak hegyiversenyen full elektromos autóval indulnak neki az 1500 méteres szintkülönbség megmászásának.
Az i-MiEV prototype versenygépet teljes egészében az i-MiEV elektromos autó hajtásláncának és részegységeinek felhasználásával építik meg, és elsősorban nem győzelemre törnek, hanem csak adatgyűjtési, tapasztalatszerzési céllal indulnak a versenyen, hogy megnézzék, hogyan bírja az EV a kemény igénybevételt.
Ráadásul nem kisebb nevet ültetnek az i-MiEV Pikes Peak kormánya mögé, mint a Dakaron 21 alkalommal induló, és ebből kétszer, 2002-ben és 2003-ban az élen végző Hiroshi Masuokát.
Idén július 8-án rendezik a 4300 magas coloradói Pikes Peak csúcsra felvezető hegyiversenyt, ahol a korábban Pajero és Pajero Evolution Dakar-győzelemre vezető Masuoka megpróbálja a célig kergetni az i-MiEV Pikes Peak prototípust.
Az i-MiEV prototype versenygépet teljes egészében az i-MiEV elektromos autó hajtásláncának és részegységeinek felhasználásával építik meg, és elsősorban nem győzelemre törnek, hanem csak adatgyűjtési, tapasztalatszerzési céllal indulnak a versenyen, hogy megnézzék, hogyan bírja az EV a kemény igénybevételt.
Idén július 8-án rendezik a 4300 magas coloradói Pikes Peak csúcsra felvezető hegyiversenyt, ahol a korábban Pajero és Pajero Evolution Dakar-győzelemre vezető Masuoka megpróbálja a célig kergetni az i-MiEV Pikes Peak prototípust.