Gyári fotókon a ráncfelvarrott VW Amarok
V6-os dízellel is elérhető a frissített Volkswagen Amarok
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bemutatkozott a Volkswagen Amarok modellfrissítése, amely mostantól egy izmos V6-os dízellel is rendelhető.
Úgy tűnik, hogy nem csak a SUV-ok, hanem a haszonjárművek piacán is egyre nagyobb kereslet van az erős kivitelekre. A VW az Amarok frissítésével a korábbi 180 lóerős 2,0 literes biturbó dízelt lecserélte egy 3,0 literes V6-osra, amely akár 224 lóerő és 550 Nm forgatónyomaték leadására is képes. Utóbbi egész alacsonyan, már 1500 1/perces fordulatszámtól rendelkezésre áll. A józanabb változatra vágyóknak jó hír, hogy a V6-osból 163 és 204 lóerős kivitel is készül.
Alapesetben az Amarok hátsókerékhajtást kínál, opcióként viszont kérhető kapcsolható vagy állandó 4MOTION összkerékhajtás is. Előbbihez manuális, utóbbihoz Torsen differenciálmű és egy nyolcgangos váltó társul. A váltóáttételeknek köszönhetően sikerült optimalizálni a fogyasztást, a legerősebb V6-os 7,6 l/100 km-t ígér vegyes használatban, míg CO2-kibocsátása 199 g/km értéket hoz.
A legerősebb dízel 20 colos kerekeket és elöl 17, hátul 16 colos tárcsafékeket kapott. Ezen felül LED-es nappali menetfény, bi-xenon fényszóró, LED-es rendszámtábla megvilágítás és szintén LED csíkkal tarkított oldalsó küszöbök is érkeztek a ráncfelvarrással. A négyajtós változat platóján egy Euro raklap fér el, a maximális hasznos teher akár 1 tonna feletti is lehet.
A belső tér sokkal személyautósabb lett, az újratervezett műszerfal mellett kényelmesebbnek ígért ülések várják az utasokat. Az Aventura változathoz alapfelszereltségként jár a parkolóradar és a városi vészfékező asszisztens. Az új V6-ossal szeptembertől lesz elérhető az Amarok, kezdetben csak a 224 lóerős kivitel jön, a gyengébbek szerényebb teljesítményűek később csatlakoznak a kínálathoz.
Semmit. Pont olyan változatlan, mint a te ostobaságod.
Valaki lát bármiféle érdemi külső változást az elődhöz képest? Ez ismét csak a szokásos rózsapatron-forradalom a VW-nél. A Toyota, a Nissan és a Mitsu teljesen megújult modelleket hozott ki, a VW-nek meg csak erre futotta. Hozták a formájukat:)