Szupermodell Ausztriából: videón az átváltozóművész
Ülésekből csinál hátfalat a legújabb Magna-Steyr tanulmány
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A MILA szériával különleges autóépítési megoldásokat mutat be az osztrák cég, a Coupic egyszerre SUV, pickup és kabrió.
Alakváltó szabadidő-terepjáró koncepciót prezentál Genfben az osztrák Magna-Steyr.
A MILA Coupic a cég hatodik MILA-sorozatú tanulmánya: intelligens tető- és üléselrendezésének köszönhetően a terepjáró gombnyomásra pick-uppá, vagy kabrióvá alakítható. A Magna példát mutat a Coupic tanulmánnyal, és reméli, hogy a kiállításon az autógyártók ráharapnak az eddig nem látott flexibilis ülésrendszerre.
A MILA Coupic csukott állapotban ötszemélyes SUV, háromrétegű tetővel és textilbe ágyazott üvegfelületekkel. A tető hátsó fele a sofőr irányába hajtható, míg az innovatív ülésmozgató rendszer függőlegesbe állítja a hátsó padot, és ezzel pick-up plató alakul ki az autó hátsó traktusában. Ekkor a hátsó ülések zárják le az utastér hátulját, de ilyenkor is nyitható marad a tető, amivel kabrió pick-uppá alakul a Coupic. Elsőre kicsit bonyolultnak tűnhet, hogy mikor melyik rész hova emelkedik vagy hajlik, de a Magna-Steyr által készített animációról már a bemutató előtt képet kaphatunk arról, hogyan oldották meg ezt a szokatlan feladatot.
A MILA Coupic a cég hatodik MILA-sorozatú tanulmánya: intelligens tető- és üléselrendezésének köszönhetően a terepjáró gombnyomásra pick-uppá, vagy kabrióvá alakítható. A Magna példát mutat a Coupic tanulmánnyal, és reméli, hogy a kiállításon az autógyártók ráharapnak az eddig nem látott flexibilis ülésrendszerre.
A MILA Coupic csukott állapotban ötszemélyes SUV, háromrétegű tetővel és textilbe ágyazott üvegfelületekkel. A tető hátsó fele a sofőr irányába hajtható, míg az innovatív ülésmozgató rendszer függőlegesbe állítja a hátsó padot, és ezzel pick-up plató alakul ki az autó hátsó traktusában. Ekkor a hátsó ülések zárják le az utastér hátulját, de ilyenkor is nyitható marad a tető, amivel kabrió pick-uppá alakul a Coupic. Elsőre kicsit bonyolultnak tűnhet, hogy mikor melyik rész hova emelkedik vagy hajlik, de a Magna-Steyr által készített animációról már a bemutató előtt képet kaphatunk arról, hogyan oldották meg ezt a szokatlan feladatot.
A tanulmány tetszik, de az alányomatott szövegelés, nagyon gáz. Rapben elmondani, hogy mire számíts a terméktől, annyira 90-es évek, hogy azt elmondani nem lehet