Alfa Giulia, SEAT Ateca és Volkswagen Tiguan tört a teszten
Újabb példás törésteszt-eredményekről számolt be az Euro NCAP
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Három újdonság biztonsági jellemzőit vizsgálta az Euro NCAP. Az Alfa Giulia, a SEAT Ateca és a vele rokon Volkswagen Tiguan is jól törött.
Az Euro NCAP legújabb töréstesztje kivétel nélkül jó eredményekről számol be. Különösen jól szerepelt az új Alfa Giulia, utasvédelemből 98%-ot ért el, a gyerekvédelmi jellemzők, valamint az asszisztensrendszerek és a gyalogoselütés eredménye sem húzta le az értékelését. Ez azért is fontos, mert az új hátsókerékhajtású platformon további újdonságokat is ígér a márka, vélhetően azok is jól szerepelnek majd a törésteszten.
Nem meglepetés, hogy a SEAT Ateca és a szintén MQB-platformos Volkswagen Tiguan is jól szerepelt, hiszen a többi padlólemeztársuk esetén is ötcsillagos eredményeket láthattunk eddig. A két SUV közül hajszálnyit a Tiguan szerepelt jobban, de minimálisak a különbségek.
A legújabb Euro NCAP teszteredmények
Euro NCAP 2016 eredmény | Felnőtt-védelem | Gyerek-védelem | Gyalogos-védelem | Baleset-elkerülő rendszerek | |
Alfa Romeo Giulia | 5 csillag | 98% | 81% | 69% | 60% |
SEAT Ateca | 5 csillag | 93% | 84% | 71% | 60% |
Volkswagen Tiguan | 5 csillag | 96% | 84% | 72% | 68% |
Sikerult leirni gyakorlatilag beture ugyan azt, mint a Totalcar. Ezzel azon felul, hogy fantaziatlan, az is a baj, hogy pontatlan.
A Giulia nem uj platformon van, osztoIk Quattroporte, Ghibli, Levante es nyilvan a jovoben megjeleno Alfak es Maseratik padlolemezen, aminek a belso neve Giorgio.