Még csak pár gyári kép van az autóról, mindenesetre Szöulban bemutatkozott a már beharangozott Hyundai Genesis szedán, a dél-koreaiak második generációs szép nagy limuzinja egy centi híján 5 méteres hosszal és egy centivel több mint 3 méteres tengelytávval - ha jön Európába, akár az Audi A6, az 5-ös BMW és az E-osztályos Merci lábára is taposhat, sőt, az eggyel még komolyabb liga vevőit is átcsábíthatja
Ha már a hagyományosan imádott német prémiumtrió pozícióját mégsem tudja majd megingatni (márpedig ez borítékolható), akkor a márkaimidzs erősítése lehet a Genesis feladata. Kérdés, beazonosítják-e majd a népek, ha nem lesz rajta semmilyen Hyundai-ismertetőjel vagy felirat... Amúgy dizájnban Folyékony szobrászat 2.0 van elöl LED-es nappali menetfénnyel és ködlámpával, hátul full LED-es lámpával, a kerékméret 17-19"
Prémium hatást kíván kelteni a beltér, az extralistán modern sofőrsegédek hada is szerepel majd. Motorból háromféle V6-ost (257-315 LE) és egy 425 lovas V8-as benzinest vonultat fel, de (egyelőre?) sehol egy dízel vagy egy hibrid. A váltó alapból 8 fokozatú automata, opciósan "Hyundai Traction" (HTRAC) összkerékhajtás is van
Szemből ez egy Peugeot. Ennyire nincs fantáziájuk a formatervezőknek??
Az Infiniti is rájött már hogy traktormotor nélkül Európában labdába sem rúghat, pótolták is eme hiányosságukat. Dízel nélkül esélytelen!
a vége lemaradt
… akkor lehetne a szegény taxis Mercedese.
Dízel motor nélkül esélye sincs nem a 3 prémiummal szemben hanem egyáltalán.
Ha féláron adnák a többihez képest (pl. 7-8 misi között dízel motorral) akkor lehetne a sz
Bárkivel fogadok egy tank benzinben, hogy semmilyen érezhető hatása nem lesz a német prémium limuzinokéra. Elég vetni egy pillantást arra a váltókarra és bárki megérti…(hyundai-om van, de ez az autó sosem lesz mai Merci)
Húúú bizony, hogy nagy eséllyel kiüti őket! Voltam és vagyok is mind a három német márkának a kedvelője (de szeretem a Porsche-t is, a Jaguart is, meg a Maseratit is, stb.), viszont most itt arról van szó, hogy azonos kategóriában kevesebbért többet kaphatunk. És itt nem csak a tetszik/nem tetszik a kérdés, hanem az összevetést érdemes több szempont szerint is megtenni. Első keresésre megnéztem a hyundaiusa.com oldalon ezt az autót és ott meggyőző adatok, összehasonlítások szerepelnek. Az ár pedig? Kint $35.200-tól a 3,8-es, $47,400-tól az 5.0 R-SPEC változat. Itthon mennyire rabolnak majd le bennünket?!