Küllemre nem sokat változott, a fényszórókat alakították egy picit
A külsőségeket tekintve egyedül a fényszórók estek át érdemi változáson. Az első világítótestek esetében a LED-es nappali menetfény és az irányjelzők egybeolvadtak, míg a hátsó lámpák kaptak egy kevés króm díszítést. A vas alatt viszont érdemi változások is történtek. A Corollában és a Swace-ben ugyanúgy az 1.8 literes hibrid hajtáslánc dolgozik. Ebben a villanymotor 15 százalékkal izmosabb lett, míg az akkupakk tömege 14 százalékkal csökkent, így már 140 lóerős teljesítményre és 185 newtonméteres nyomatékra képes a Swace. Talán a japán kombi esetében kevésbé fontos, de jelenlegi adottságaival 9.1 másodperc alatt tudja a százat és 180 km/h a végsebessége.
A középkonzolról szinte eltűntek a fizikai gombok, egyedül a klíma és a hangerő szabályozható továbbra is a hagyományos módszerekkel
Megújult a Swace kezelőfelülete is, legalábbis ami a középkonzolt illeti. A 8 colos érintőkijelző oldaláról eltűntek a fizikai gombok, kizárólag a hangerőszabályzó és a klíma kezelőszervei maradtak meg korábbi formájukban. A 7 colos digitális műszercsoporthoz is hozzányúltak, eltűnt az analóg fordulatszámmérő, de szerencsére a fontosabb adatokért továbbra sem kell oldalra néznünk, ráadásul ez a képernyő testre is szabható. Újdonság továbbá a biztonságos kiszállást támogató rendszer - de ez csak a GLX szinten - valamint a vészhelyzetben megállító rendszer, ami viszont alapfelszereltség.
Az analóg fordulatszámmérő eltűnt, de digitálisan természetesen előcsalogatható
“Erősebb és takarékosabb lett a kombi Suzuki” És mennyivel lett takarékosabb?
Közben ránéztem volna, de 11,5 milliótól indul.. hát nem csoda hogy nem kelendő, inkább 7,5-ért egy Vitara..