A frissített Clio elemeit kapta, a borzalmas nappali menetfények itt is a fényszórókba költöztek, de hátul is újak a lámpái
Megkapta a kötelező ráncfelvarrást a Renault Clio RS is, a néhány hete bemutatott
frissített Clio után, ez várható volt. Viszont nem csupán az új, elöl beépített nappali LED-es menetfényel frissített fényszórókat kapta meg, hanem új, egészen izgalmas lökhárítókat is. A lényeg az orrán van, a két ködlámpa kockás zászlókat idéz, ami elég jól jellemzi a Clio RS-t . Igazi kis hothatch, hátul nem valami szégyenlős diffúzorral, persze erő is van hozzá, ami nem változott. Az RS 200, a Trophy pedig 220 lóerőre képes, amit duplakuplungos automata váltón keresztül juttat el a kerekekhez. Sajnos még a modellfrissítésre sem kapott manuális váltót, aminek mindenki örült volna.
Az egyetlen izgalmasnak mondható új részlet a kockás zászlót idéző ködlámpa. Persze a sportos GT Line sem maradhatott ki a szórásból
Új felnik, kicsit újragondolt oldalsó díszléc és sportosabb hátsó spoiler jár az RS-hez, de a dupla kipufogóvég is alaptartozék. Egyébként a Renault nagyon büszke az RS-re, ugyanis a szegmensben egyedülállóan háromféle kivitelben kínálják, többfajta felnivel és beállítással, sőt a Trophy még ültetést is kap. Ráadásul kategóriájában az egyetlen, amit lehet gyárilag Acrapovic kipufogórendszerrel rendelni. A GT Line is megkapta a kötelező frissítést. Ez az a modell, ami a normál Cliók és az RS-ek közé fészkelte be magát. Sportos külső jellemzi, sajnos a menő ködlámpákról le kell mondani, de ő is kapott új fényszórókat és felniket, valamint átdolgozták a lökhárítóit is.