Itt az újratervezett Suzuki Splash
Trükkösen lett olcsóbb a Suzuki Splash
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Csöpp külső-belső módosításokkal fordul modellciklusának második felébe a Splash - a Suzuki kedvezőbb belépőárat kalkulált legmagasabb kisautójának.
Újratervezett az első és a hátsó lökhárító, újratervezett a motorháztető, újratervezett a hűtőrács - olvasható a Suzuki szűkszavú sajtóközleményében a minap Magyarországon is piacra dobott faceliftes, pontosabban ezek szerint újratervezett Splash kapcsán, mint fő tudnivaló. A márka nálunk ismert, még az Altót és a Swiftet soroló minitriójának (1590 mm-ével) legmagasabbika gyarapodó túlnyúlásainak köszönhetően 60 mm-rel 3775 mm hosszúra nőtt, a bővülés sajnos nem érintette a pöttöm csomagtartó (felszereltségtől függően) 178-202, üléshajtással 462-573 literes befogadóképességét. Új metálszínek a "tündöklő kék" és a "medvebarna", bent ismét csak újratervezett az ülésszövet, illetve gyöngyházfehér minta jelent meg a műszerfal közepén.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, a motorpaletta is csak annyiban változott, hogy 86 helyett már 93 lóerős és változó szelepvezérlésű az 1,2 literes benzines, 100 km/h-s tempóra tisztes 12 mp alatt gyorsít, gyári vegyes fogyasztása 5,1 l/100 km. A háromhengeres egyliteres maradt 68 lovas, étvágya 4,7 l/100 km. Dízel ugye nincs. A váltó 5 fokozatú manuális, az ezerkettes 4 sebességes automatával is rendelhető.
Örömhír, hogy az eddigi 2 574 000 forintos helyett 2 203 000 forint a minden esetben ötajtós és ötszemélyes Splash indulóára, a trükk az, hogy ezért a pénzért az 1.0 GC AC verzió kapható meg például állítható ülés és kormány, hifi, osztottan dönthető hátsó támla és oldallégzsákok nélkül, de legalább központi zárral, első elektromos ablakemelővel és klímával. A facelift előtt 2 574 000 forintos GLX most 50 ezerrel kerül többe (már egyebek mellett bőrkormányról vezérelhető MP3-as hifivel), míg a már függönylégzsákos 1.2 GLX+ 2 837 000, az ESP-s 1.2 GS 3 157 000 forinttól vásárolható meg.
“….az eddigi 2 574 000 forintos helyett 2 203 000 forint a minden esetben ötajtós és ötszemélyes Splash indulóára, a trükk az, hogy ezért a pénzért az 1.0 GC AC verzió kapható meg…”
Kedves Kántor Úr!
Egy ilyen cikkért még fizetnek is önnek?
Eddig is volt GC, ugyanígy olcsóbban, mint a GLX, és ugyanezzel a felszereltséggel, tehát semmi trükk nincs a dologban. A képaláírást, hogy “új műszerszámlap” ugyan honnan vette? Mivel ugyanilyen volt eddig is.
Már megint egy oldalnyi semmit írt!
Valóban volt, jelenleg viszont már csak benzinesként gyártják.
Én úgy tudtam, hogy volt belőle dizel, sőt még tesztelték is, 5-k sebességben(Angol), a benzines leverte fogyasztásban, a dizelt, és még jobban is ment. 🙂