Újabb képeken a faceliftes Dacia Duster
Tényleg lesz turbós benzines Dacia Duster
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megerősítették, hogy benzines turbómotorral is jön a frissített Dacia Duster. Műszerfala modernebb, felszereltsége gazdagabb lesz.
Picivel a Frankfurti Autószalon megnyitása előtt és az első fotókat követően a Dacia újabb képeket adott közre a frissített Dusterről, s elárulta, hogy valóban lesz belőle turbós benzines is, méghozzá 125 lóerővel. Tehát a 3 hengeres 0.9 TCe blokk a szabadidő-autóba aprónak találtatott.
A 4 hengeres 1.2 TCe motor közvetlen befecskendezéses, nyomatékának 90%-át pedig már percenkénti 1500-as fordulaton leadja. Hogy Nm-ben mennyi is ez a nyomaték, arról még nem szól a fáma, de tudjuk, hogy a Lodgy/Dokker duó orrában 115 lovas erőforrás 2000-nél 190 Nm-t tud, ergo lesz az 200 is, simán. Hozzá a váltó 6 fokozatú, az ígért átlagfogyasztás meg 6 l/100 km. A szívó 1.6-os őskövület gyengébb és sokkal torkosabb is, vélhetően azért marad még a palettán (akár LPG-sen is), hátha épp az kell valakinek. Főleg, mert úgy a legolcsóbb.
És már az utastérbe is bepillantást enged a Dacia - új a műszerfal, középről az ajtókra költöztek az ablakemelők gombjai, s a sofőré automata. Navigáció, telefonkihangosító, USB csatlakozó, sebességhatárolós tempomat, tolatóradar, Eco mód, váltási segéd, minden, majdnem minden lesz a méltán népszerű, nálunk például legnépszerűbb, ár/érték arányban verhetetlen, opciósan összkerékhajtású SUV faceliftes kiviteléhez.
Nem tudom hová tartunk 900-as moci 3 henger ? meg mindenhol ez erőltetik kis köbcenti WTCC F1 stb.. mire jó ez ? Meg ma már ugyan annyi pénzért mint kb 8éve kapunk egy 1.2-es vagy 1.4es autót turbóval ami max 140LE régen 2000-es motor 200LE rossz irányba haladunk de ez nem baj az új autókat lenyomjuk a régebbivel tisztelet a kivételnek ..
És vajon miért van Renault embléma a kormányon?
Remélem senki nem szeretné a román ipart, ennek megvásárlásával erősítani! 🙂