Igaz, egyszer komolyan frissült, ám alapjaiban mégiscsak tizedik évét tapossa már a Lexus zászlóshajója. Ha minden igaz, a vadonatúj Lexus LS már jövő év elején bemutatkozhat a Detroiti Autószalonon, az év második felében pedig a kereskedőkhöz is eljuthat. A fenti prototípus utólagos lámpákkal csúfított megjelenése helyett a tavaly debütált LF-FC tanulmányautó vonalait örökli az új LS. Hajtását az LC 500 ötliteres, 467 lóerős V8-asára bízhatják, tízfokozatú automataváltó társaságában, és persze a hibrid modell sem hiányozhat majd a 3,5 literes V6-os benzinmotorral.
Az LC kupéval motorjain túl, platformján is osztozik a legnagyobb Lexus következő nemzedéke. Az alapáras hátsókerék-hajtás helyett felárért összkerékhajtás kérhető, és persze műszakilag is számos újdonság várható az LS-be, beleértve olyan funkciókat, amelyek a 7-es BMW-ből ismert módon, mutogatással vezérelhetők. Valamikor 2018 után pedig rádöbbenhetünk majd, hogy az üzemanyagcellás LF-FC tanulmány az új LS megjelenésén túl a műszaki tartalmához is ihletet adott. Hiszen minden bizonnyal még 2020 előtt megjelenik az LS üzemanyagcellás kivitele.
Ha már a salátásra tágult vaginát imitáló első légbeömlők is csodálatosan pompáznak … az álcázott autón lévő első és hátsó lámpa dizájnt én megtartanám a Toyota helyében …. szerintem ütős formavilágot kölcsönözne az autónak . Biztos hozna egy két új kuncsaftot aki a 40X milliós kategóriába ilyent szeretne …