Előzetes képeken az új Audi Q5
Számítógépes grafikán látható az új Audi Q5
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Idén második generációjába lép a 2007-ben bemutatkozott Audi Q5. Talán nem meglepő, hogy a nagy testvér Q7 vonalait fogja örökölni.
Az elmúlt hónapokban már számos új Q5 prototípust kaptak lencsevégre a lesifotósok, természetesen mind álruhában rótta a kilométereket az utakon. Theophilus Chint ez kevésbé zavarta, felvette röntgenszemüvegét és kreált egy számítógépes látványtervet az újdonságról. Nem meglepő, hogy a második generációs Q5 a tavaly piacra lépett Q7 formáit fogja majd örökölni.
A leköszönő modellhez képest egyenesebb vonalak és élesebb élek fogják uralni a külsőt. Az MQB platformra épülő SUV a Porsche Macan futóművét kapja meg. Mindezeknek köszönhetően mintegy 110 kg-mal lesz könnyebb mint elődje. Motorok szempontjából a 2,0 literes benzines és dízel jelenti majd a belépőszintet, a csúcsmodell pedig az RS3-ban lévő 2,5 literes öthengeres turbós lesz, amely RS Q5 néven kerül majd piacra.
Nem az ablakmosóra gondoltam hanem a fellnire. AS pótketrék lehagyásán nem kevés kilót spórolnak. Papíron. Ráadásul még felárat is fizettetnek veled (pl a BMW 300 EUR felárat kért csak a Runflat opcióért!)
Meg ugyebár megint szigorúan papíron a BMW-k csomagtartója is nagyobb ezzel.
És ez a hülyítés elég ahhoz, hogy a cikkek kopipészteljék a győzedelmi hireket a 100 kilós csökkenésről.
Vagy épp leszólni konkurenseket akinek valójában nagyobb csomagtartója van mint a 3ernek.
Látom nem érted a tréfát … miért szerinted az 5.5 literes ablakmosót majd kicserélik 2 literesre ??? Issstenem … :DDDD
Bár az is egy elég jó lehúzás lenne mondjuk alap 2 literes és + 10.000 forintért egy 5.5 literes mint a hogy a40 literes benzintank felára sem indokolja a 2X.XXX forintot … Innen már csak egy ugrás lenne mondjuk a béleletlen gagyi szövet tetőkárpit és a bélelt verzió közti lépés…:DDD
A sorőr is szabvány 75 kgos. Ha poénnak szántad akkor ki kell ábrándítsalak, a feláras pótkerék pont ilyen súlycsökkentő tétel. 5-15 kilókból jön ki az a 110kg.
Plusz a kisebb tank súlya.
Azért elképzelem milyen lesz amikor a gyárban elnézik a a no cost optiont a rendelésen és kiszállítják a kocsikat kis tankkal. Átvennéd? 🙂
1 L benzin 0,7 kg.
Ebben mennek a Merci után…
Lehet az új mérési ciklussal jön egy új sokkal karcsúbb áramvonalasabb bábú is ami nem 90 kilós hanem mondjuk csak 65 …elvégre az európai nép nem kövér 😀 vagy kiadnak egy 15″ felnivel szerelt alapverziót és itt már spórolnak a 18 ashoz képest kerekenként legalább 5-7 kilót de ha mondjuk a sztenderd 5.5 literes ablakmosót lecserélik 2 literesre már ott is van 3.5 kiló … kitudja mivel trükköznek 😀
A DIN szabvány szerint 90%-ig kell tölteni a tankot. 30 liter különbségbél az kb 30 kg lehet nem?
A tank űrtartalmának csökkentésével jó esetben 10 kilót ha spórolnak, nevetséges.
Az eleje jó lenne így, a hátsó lámpa meg egy ferdén odaskiccelt valami az A-ról.
“Mindezeknek köszönhetően mintegy 110 kg-mal lesz könnyebb” Vagy a 40 literes tanknak? [url]http://autossagok.blog.hu/2015/07/06/kamu_sulycsokkentes_elharcosai[/url] az első A4-es tesztek alapján az Audi is meglépte ezt a marhaságot…
Theophilus Chinnek ez olyan szinten volt rutinmunka, hogy a kisujjából rázta ki:) Ha az Audival kapcsolatban a kihívásokat kereste, elhiszem, hogy hiányérzete maradt…
Hat ja… Mivel majdnem álca nélkül lófrálnak vele, nagy fantázia nem kellett ehhez a grafikához… [url]http://autossagok.blog.hu/2015/10/06/uj_q5_kemfoto[/url]