Az Alto utódjaként világautói címre pályázik a Suzuki új miniautója, az Európa számára a Genfi Autószalonon március elején bemutatkozó Celerio
Az egész világon növelni szeretné eladásait a Suzuki, így Genfben világautóként fogja bemutatni az Indiában slágermodellnek számító, ott is gyártott, számos piacon ma is Celerio néven futó Alto utódját, a Celeriót. Az európai verzió méretei és paraméterei még nem ismertek, az viszont biztos, hogy a miniautók szegmensébe érkezik, s esetleges, hogy nem csak az Altót, hanem a hazai, esztergomi Splasht is váltja. Az Altóéhoz mérten frissített 1,0 literes (háromhengeres) benzinmotorral, kézi és robotizált váltóval is kapható lesz. Az alábbi, remek indiai akcentussal angolul beszélő úriember szerint nem lesz olyan jó kocsi, mint az Indiában Grand i10 néven kapható új
Hyundai i10, ellenben városban jól használható, könnyen vezethető, s robotváltójával is olcsó, valamint takarékos modell lehet.
Az előzetes információk szerint az Altónál 10 cm-rel hosszabb, 3,6 méteres lesz, tengelytávja 6,5 cm-es növeléssel 2425 mm-esnek, magassága 7 cm többlettel 1,54 méternek várható, szélessége viszont az Altóéval egyezően 1,6 méter marad a városi manőverezhetőség érdekében
Hogy mennyire, azt március 4-én, a Genfi Autószalon nyitónapján tudhatjuk majd meg. Slágermodellnek mondjuk a most egyetlen verzióban, légkondival, valamint sok más mellett elektromos ablakokkal és központi zárral 2,5 millióért kínált Altóhoz hasonlóan a Celeriót sem várhatjuk hazánkban. Itthon olcsóbban, 2 440 000 forintért kapható meg az egy kategóriával nagyobb, minőségben és garanciájával sem rosszabb Dacia Sandero szintén minden fontos extrát adó Arctic kivitele.