Ilyen lesz az új kompakt Lada beltere

Sutyiban készült fotón a Lada Vesta belseje

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Vesta a WTCC-ben már szerepel, de az utakon még ismeretlen. Hamarosan jön a bemutató, sőt a hazai forgalmazás, most meg az első kép róla.


Jön a Lada, annyira hogy már ki is került a netre a Vesta belseje. A minap a másik új modell, az X-Ray belterét a gyártó, az AvtoVAZ mutatta meg. A Vesta belső képe orosz blogokról terjedt el a nemzetközi autós sajtóban, és feltehetőleg a gyárban lőtték. Ha kiderül ki volt a szivárogtató Robin Hood, nem fogják megdicsérni. A cég új kompakt méretű modellje ugyanis nincsen teljesen kész, az álcázott tesztpéldányait még nyúzzák a világ különböző, szélsőséges éghajlatú pontjain. A bemutatója még idén lesz, addig is hangolódhatunk az érkezésére.
Hirdetés


Ha a képet összevetjük a tavalyi tanulmányváltozatnál látott beltérrel, akkor ami elsőre feltűnő, az a központi kijelző hiánya. Ebből arra lehet következtetni, hogy a feltehetőleg a gyárban lekapott példány nem a legjobban kistafírungozott kivitel. A Vesta amúgy nem lesz szegényesen felszerelt. Bár a pontos specifikációja még nem ismert, de az európai és így a hazai kivitelekben szinte biztosan lesz a már kötelező biztonsági felszerelések mellett többféle választható beltéri árnyalat és légkondicionáló is, felárért rendelhető lesz egy ZF gyártmányú automataváltó is. A jól értesültek szerint 18 külső szín közül választhatnak majd a Vesta vevői, és 1.6-os benzines motorokkal indulhat a forgalmazás.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    Ez a Lada Vesta gyönyörű. Főképp, ezekkel a jól eltalált fotóprofilokkal. Remélem, sokat látunk a Magyar utakon is,
    Németországban bizonyosan magas eladásszámot prezentálnak majd, a Dáciákra ott is rávernek, megkockáztatom, ellenére annak, hogy a Dacia Francia, még ott is túlmutatnak az eladási ráták az ex román négykerekűn.

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    trollkodás?!….tények felsorolása egy szedett vedett általánosításhalmazzal szemben….a fogalmazásodból ezek szerint csak az maradt ki, hogy mire gondolsz… 🙂

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    Ja, hogy a magadfajtának az a trollkodás, ha rávilágít valaki, hogy hülyeséget írt? Kis szóértelmezésre beiratkozhatsz, van egy fizető kurzusom.

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    Engem a csillagok pont nem érdekelnek. Ha egy autó tetszik akkor tetszik és szívesen beleülnék. Ha meg a biztonság a fő szempont akkor ott a Ram, a H1-es Hummer vagy akár egy 650-ea Ford… Slussz passz

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    na napi trollkodó kvóta megvót 😀 te is jól tudod, hogy nem épp az esp-re, meg övfeszítőre gondolok, de kurvára, de mind1 szórakozz csak 😀

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    Te amúgy tudod, hogy a csillagokat milyen mérések alapján adják ki?

    [i]“nyilván minden elektronikai bizbaz nem lesz benne, ami kb eseménykor sz@rt sem ér”[/i]
    Tényleg nem? Akkor miért is van? Légzsák, övfeszítő, EBD…egyik sem ér semmit….mind elektronikus….
    Hú, de elkapkodtad ezt a kijelentést.

    [i]“minden elektronikus sz@rra plusz pontot adnak, ami nem közvetlenül az ütközéskor véd…persze, megelőzés stb blablablabla ez mind szép és jó, de ha beléd mennek, hiába a sok szar”[/i]

    Rossz hírem van. Ezek jelentős része ugyanis akkor is működésbe lép, gondolj csak a lufikra, az övfeszítőkre, az aktív fejtámlára és a többire.

    És eddig csak a passzív biztonsági eszközökről beszéltünk. Az aktívakról, mint pl. az ESP (elektronikus ez is) még nem is. Meg a klímáról (aktív biztonság, hiszen a megelőzést szolgálja) szintúgy nem.

    Elég álmos lehettél még. 😀

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    Ez hogy következik az előző kijelentésedből?
    Ami az 5-öt tudja “arzenállal”, az a 4-et garantáltan tudja nélküle?

    Hűha, nagy ott a baj nálad.

    Dobsz át pár megdönthetetlen bizonyítékot? tesztet, adatot, a kijelnetésedet kétség kívül alátámasztó mérést?
    Amit kijelentettél, azt föntebb idéztem.

    Várom. Nagyon kíváncsian.

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    szerintem butaság maga a kérdés….nem fognak kiadni 4 csillagnál rosszabbat, én úgy gondolom, se a lada se a rönó-nissan (nyilván minden elektronikai bizbaz nem lesz benne, ami kb eseménykor sz@rt sem ér….de ha nem papírvékony lesz a kasztni, akkor van esély rá). egyébként ezekre a tesztekre nem adnék, minden elektronikus sz@rra plusz pontot adnak, ami nem közvetlenül az ütközéskor véd…persze, megelőzés stb blablablabla ez mind szép és jó, de ha beléd mennek, hiába a sok szar….azt meg nem fogja megelőzni. úgyhogy, térjünk vissza rá majd….megjelenéskor.

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    Én drukkolok a Ladának hogy kedvező legyen a piaci fogadtatás. Már csak azért is mert fénykoromban kettő is volt egymás után. Utána jött az Olasz szerelem.

  • 2017.10.28. at 15:01
    Permalink

    Akárhonnan nézem, ez tetszik.
    Remélem a forgalmazás újrakezdésével nem csak a fővárosra koncentrálnak. Szívesen kipróbálnám – bár új autóra nem mostanában futná – de az UAZ Hunter mellett ezt akár meg is venném!

Vélemény, hozzászólás?