Frankfurtban még nagyon menő volt, Los Angelesre ilyen kevésbé látványos lett, igencsak subarus maradt a WRX. Úgy hírlik, csak négyajtósként lesz kapható
Szolid szárny, dupla-dupla kipufogó, diffúzor, fekete felni 235/45 R17-es gumikkal. Lesz már 6 sebességes manuális és fokozatmentes, kézzel is bütykölgethető Sport Lineartronic CVT-váltó a szimmetrikus összkerékhajtás és a... és a nem 2,5, hanem csak 2,0 literes, a Forester XT-ből származó boxer turbómotor mellé. Teljesítmény? Sok is, meg nem is, megítélés kérdése: 5600-as percenkénti fordulaton 268 LE. A nyomaték kerek 350 Nm már 2000-től. Gyorsulás 0-ról 100-ra 5,5 (CVT-vel 6) mp
Echte subarus csendélet Dunlop SP Sport Maxx RT papucsokkal. Egyébként még elektromos lett a szervokormány, merevebb a kasztni, nagyobb a fék, nyomatékvektor-szabályzás segít kiküszöbölni az alulkormányzottságot (a Subaru szerint ilyen jól kezelhető WRX még nem volt), keményebb STi verzió később várható
A nem Impreza, csak simán WRX manuális váltóval fix 50:50-es arányban osztó központi diffivel jön, a CVT-s ellenben változó nyomatékelosztású alapból 45:55-tel. Lesz háromféle vezetési mód, a CVT-t is kétféle programra programozták. A powerdome-ot jobban besüllyesztették a géptetőbe, keskenyítették és át is helyezték az A-oszlopot, lejjebb építették a műszerfalat az akadálymentesített kilátás érdekében. A beltérre vonatkozóan jobb anyagminőségről, a 25 mm-rel növelt tengelytávnak hála több helyről, öblösebb csomagtérről (nem számszerűsítve), nagyobbra nyitható üvegtetőről, szép színes LCD-kijelzőkről, pazar sportülésről, csapott aljú volánról és olyan extrákról ír a sajtóanyag, mint harman/kardon hifi, kulcs nélküli nyitás/indítás, navigáció, okostelefon-kompatibilitás, stb.