Már mutogatja a rózsaszín logóját
Jön, nemsokára bemutatkozik a Subaru BRZ STi sorozatgyártásra kész verziója. Ha minden igaz, akkor novemberben, Los Angelesben. A tanulmányt már láthattuk korábban, s bár az alapját adó
Év Autója-ezüstérmes standard kivitelhez nem volt szerencsénk, testvérmodelljét, a Toyota GT86-ot
manuális és
automata váltóval is próbáltuk. És szerettük, de nagyon, élveztük a velük-bennük töltött idő minden percét.
A BRZ STi-vel kapcsolatban korábban felreppent a hír, hogy
turbót akasztanak a kétliteres boxermotorra, most viszont úgy fest, nem fér el a töltőlevegő-hűtő, marad szívó a motor, csupán 200-ról 232 lóerőre nőhet a teljesítménye. Cserébe tovább, 7500-ig lesz forgatható, módosítják a váltózó szelepvezérlést és a kipufogórendszert, na meg durvábban fog kinézni, komoly aerocsomagot és 18 colos felniket is kap. Akinek ez nem, akinek ez sem elég, úgyis megveszi a mindenféle utólagos turbó- vagy épp kompresszorkiteket.