Picit erősebb és dögösebb is lesz a BRZ STi

Subaru BRZ STi: sehol egy turbó

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Subaru rövidesen bemutatja a BRZ még sportosabb STi változatát, s már húzza a mézesmadzagot néhány vágykeltő kis részletfotóval.

Jön, nemsokára bemutatkozik a Subaru BRZ STi sorozatgyártásra kész verziója. Ha minden igaz, akkor novemberben, Los Angelesben. A tanulmányt már láthattuk korábban, s bár az alapját adó Év Autója-ezüstérmes standard kivitelhez nem volt szerencsénk, testvérmodelljét, a Toyota GT86-ot manuális és automata váltóval is próbáltuk. És szerettük, de nagyon, élveztük a velük-bennük töltött idő minden percét. A BRZ STi-vel kapcsolatban korábban felreppent a hír, hogy turbót akasztanak a kétliteres boxermotorra, most viszont úgy fest, nem fér el a töltőlevegő-hűtő, marad szívó a motor, csupán 200-ról 232 lóerőre nőhet a teljesítménye. Cserébe tovább, 7500-ig lesz forgatható, módosítják a váltózó szelepvezérlést és a kipufogórendszert, na meg durvábban fog kinézni, komoly aerocsomagot és 18 colos felniket is kap. Akinek ez nem, akinek ez sem elég, úgyis megveszi a mindenféle utólagos turbó- vagy épp kompresszorkiteket.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?