A világítótestek látható részére üvegszálak továbbítják a központi LED-fényét
Farával az Opel Insignia Sports Tourerre emlékezet az A-osztály első koncepciója
Nem csak a szendvicspadlós építéssel, a magas, egyterű jellegű karosszériával is szakít az A-osztály harmadik generációjával a Mercedes-Benz. A piacra jövőre várható kisautó első koncepció-példányai a Sanghaji, illetve a New Yorki Autószalonon kerülnek kiállításra, azt azonban egyelőre csak találgatni lehet, hogy vajon az őszi, Frankfurti Autószalonra ugyanezen példányok jutnak-e el vagy ott már szériagyártásra kész, netán ahhoz közelebbi A-osztály lesz-e majd látható.
Szigorú megjelenésűnek ígérkezik a friss Mercedes-Benz A
Nem meglepetés, hogy az újdonság az
F800, azaz a CLS még sportosabbra vett formavilágát hozza. A dinamizmus amúgy sem áll távol a háromajtós koncepciótól, orrába (az A-osztályból ismert módon, az első kerekeket hajtó), kétkuplungos automata váltóval párosított, 210 lóerős, 2,0 literes turbós benzinmotor került. A technikai csemegék között radaros, távolságtartós tempomat és automatikus vészfékező rendszer, üvegszállal kombinált LED-es fényszórók egyaránt megtalálhatók.
A beltér egyelőre a külső formánál is futurisztikusabb, a kárpitozott műszerfalon egyetlen kapcsoló sem vonja el a vezető figyelmét, csaknem minden, a központi táblaszámítógépen megjelenő funkció a Comand Controler, azaz forgatható-nyomkodható kapcsolóval vezérelhető.
Elsőként négyüléses karosszériával, futurisztikus, kárpitozott műszerfallal mutatkozik be a sportos A-osztály