Első fotókon az új Lexus IS. Nagyon menő
Sportos köntösben bukott le a harmadik generációs Lexus IS
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Január közepén a Detroiti Autószalonon debütál a Lexus új középkategóriás szedánja, de pár fotó idő előtt kiszivárgott a harmadik generációs IS-ről.
Az LF-CC tanulmánnyal beharangozott harmadik generációs IS szedánról eddig még nem láthattunk álcázatlan képeket, a Toyota prémiummárkájának új középkategóriása hivatalosan a január közepi Detroiti Autószalonon fog debütálni. Az idő előtt kiszivárogtatott fotók elárulják, hogy sportos, F Sportos köntösben nagyon menő lesz a gép.
Agresszív, orsós frontrész, kupés tetőív, szolid ültetés, GS-szerű sziluett, LED-es lámpák hátul elképesztő méretben, szinte "kiszúrva" a kereket, új, más Lexusokkal is rokon, de egyedi megoldásokat is felvonultató utastér, spéci műszerfal - egyelőre ennyit látunk az A4-es Audi, a 3-as BMW és a C-osztályos Mercedes-Benz riválisából. A hírek szerint az Egyesült Államokban kezdetben egy több mint 200 lóerős 2,5, illetve egy több mint 300 lóerős 3,5 literes V6-os benzinmotorral, később 4 hengeres benzines IS 300h hibridként is kapható lesz 200 lóerőre saccolt rendszerteljesítménnyel, alig több mint 4 l/100 km-es fogyasztással, 100 g/km alatti CO2-kibocsátással. Hogy Európába mikor és milyen hajtásláncokkal érkezik, hamarosan kiderül. Dízel nem várható - legalábbis Amerika számára.
lájkoltam
Nálad a pont 🙂
Szerintem meseszép autó .. végre csomó apró merész részlet van egy szedánban .. és nem csak a sok unalmas egykaptafára készülő német szedánok .. !!
Ezt nem vágtam le én sem, én az LFA-t hoztam ellenpéldának, ami szintén sokkal többe kerül, sokkal elérhetetlenebb.
Ilyen tulajdoságot én még nem tapasztaltam.
Én ritka rondának tartom ezt az autót, a Lamborghini Aventadort pedig csodálatos gépnek tartom, pedig utóbbi sokkal elérhetetlenebb, mint ez.
Valószínűleg jó autó, mint általában a Lexusok, de én papírzacskóval a fejemen vezetném, annyira visszataszító számomra. Szeretem, ha egy autó formája sugallja az autó jellegét, legyen az sportosság, elegancia, vagy a kettő keveréke. Ez nekem csak kusza vonalak, élek keveréke, és semmit nem mond. Lehet, hogy az eltérő kulturából fakad, és japánban pont másképp vélik. Szerintem egy ilyen kategóriájú autó ne nézzen ki úgy, mint egy koreai alsóközépkategóriás kocsi. Nekem általában pont a német autók kinézete tetszik, abból is inkább a 2000-es évek előttiek, kivéve az Audi, ami újabban csinál szép autókat, mint pl. az A5. A formatervezés csúcsának pedig az olasz formákat tartom, főleg az Alfákat (kivéve a legújabbakat), Lambokat, és Maseratikat. Igazán elegáns autókat pedig az angol típusok közt találni.
Nekem eddig egy Lexus tetszett, az első IS. Fontolgattam is, hogy veszek egyet, mert 1,5-2 misi körül már láttam párat, de félek a fenntartásától, szervízelésétől.
A hűtő maszk (kicsit rondább mint az Audi eleje) kivételével jó kiállású autó, a belseje is igényes!
Az unalmas Német külsőhöz képest, összességében vonzóbb autó!
Kicsit olyan mintha egy alap sedan rajzot adott volna valaki egy 10 évesnek, hogy firkálja át és véletlenül megcsinálták:D
Ez most nekem szólt?
Velünk született emberi tulajdonság:
“ami elérhetetlen számunkra azt általában negatív jelzőkkel illetjük elsőre”
Szerintem ritka ronda lett. Az LFA-n nincs ilyen single frame. Miért is? Mert rohadt ronda lenne vele. Itt sem kellett volna erőltetni.
Esetleg egy A5/4/C Coupe rivális 2 ajtósról ill. az IS-F adatairól nincs hír?